Дългите празни дупки са стабилизиращи колонки, които укрепват конструкцията на кутията.Не във всяка дупка е задължително да има винт.Иначе голяма част от корпуса е на щипки като на GSM апаратите и има 1, 2 или 3 укрепващи винта.
Започни леко отстрани да напъваш между двата корпуса, колкото да отключат щипките, когато ги освободиш, чрез лек напън на двете части ще разбереш къде са винтовете.Опитай да извадиш копчето за оборотите, гаранция под него има винтове.
При хубаво оглеждане местата на винтовете си личат.
Като гледам модела бих предположил, че тези модели не подлежат на ремонт, понеже турбината е топло набита в оста на мотора.Всяка намеса ще я увреди и ще направи следващата й експлоатация почти невъзможна.
Честите дефекти при този тип прахосмукачки се дължат на факта, че целия въздух от турбината минава през мотора с цел охлаждане и съответно въздушната струя набива пепел в лагерите, които дефектират.Иначе казано прахосмукачката е еднодневка, ама при повече упоритост и идейност в стил "направи сам" може и да стане
Тук е мястото да дам и съвет. При закопуване на прахосмукачка да се следи за изхода на въздушната струя да не минава през мотора, а да е странична.Това гарантира дълъг живот на прахосмукачката при всякакви нормални условия на експлоатация.
Успех и пиши какво е станало !