Страница 1 от 2

"профи" миална машина

Публикувано: нед яну 10, 2010 3:58 pm
от n_a
'амнайста употреба.
1. Голямо гадаене пада кое копче как
2. Направо невъзможна смяната на отвеждащия маркуч
3!!! Припуши странно. Над това нещо с ръждясалите клеми. Миризмата бе на печени паяци, не на горяща подводница
Има ли тук някой някога разглобявал такова нещо?

Публикувано: нед яну 10, 2010 4:23 pm
от Милен
При тези изгнили клеми е нормално да прави мизерии.
Като за начало може да се махнат перата за клемите и да се почисти ръждата на кръглите щифтове след това им надяваш лустерклеми и връзките са готови :) Трите нагревателя здрави ли са?

Двата окислени капилярни термостата горе работят ли, най десния на снимката нещо ми изглежда с прещипана тръбичка.

Публикувано: нед яну 10, 2010 4:25 pm
от n_a
Милен, слууучайно да си в Русе???

Публикувано: нед яну 10, 2010 4:44 pm
от gorgidanchev
n_aАз бих ти помогнал но другата седмица ще идвам.

Публикувано: нед яну 10, 2010 4:49 pm
от gorgidanchev
А това нещо дето е на снимката си е реотанчета 3 броя на един фланец.При тая ръжда по клеймите...ако реотаните са на 380 волта доста ще пуши.Почисти ги.Иначе и ти ще запушиш.

Публикувано: нед яну 10, 2010 5:52 pm
от rulom
Вносните кабелни обувки, колкото и да са добри след многогодишна експлоатация олабват и почва да грее.Така и така трябва да се прави, щом всичко друго е наред, значи само това е "слабата" зона.Да се развият трите гайки и да се извади целия фланец с нагревателите.Прави се пълна профилактика, обувките се махат внимателно почистват се изводите с телена четка или препарат и се слагат клеми, както каза Милен.
После силикон за уплътнение, ако няма такова на пазара и газ, щото е като нова :wink:

П.П.Кабелите също се сменяват със силиконови.

Публикувано: нед яну 10, 2010 6:11 pm
от Милен
n_a написа:
Милен, слууучайно да си в Русе???
На има, няма 450км съм в момента. :)

Машината ти е за пълна профилактика - смяна на кабелите, нови клеми, проверка работоспособноста на четирите термостата, проверка състоянието на водните сЮединения. Хубаво е след като се оправят всички мизерии да се направят нови и надеждни заземителни/занулителни връзки към всички части на корпуса.
Дано да не трябва да се сваля фланеца че незнам къде ще намерите нова гарнитура.

Публикувано: нед яну 10, 2010 8:08 pm
от gorgidanchev
Не пишете наизуст...Това ми е професия.Ще помогна...Чакам да пише нещо и ще обясня по телефона стъпка по стъпка.Познаваме се...Нали сме колеги :wink:

Публикувано: нед яну 10, 2010 9:32 pm
от todortv
Наличието на корозия означава теч и препаратите,които се ползват
в миялната са доста активни.
Първо отсраняване на теча ,после смяна на обувки.

Публикувано: нед яну 10, 2010 10:24 pm
от n_a
Отначало. Това на снимката, предполагам, е бойлерчето. Пушчечето излиза от над него. какъв е рискът, да не прегарят прахоляци? Какъв е шансът изолацията да е неподходяща?