Ако е от старите дето са големи колкото електромера,чехословашките Крижик.Проблема е или в черупката в която е пружината,тя е пластмасова и се пука щото е на 20 години или пък в пластмасовото колелце което го върти червячето на електромоторчето,то е хем зъбчатка,но пък зъбите са под ъгъл.Ако това е една от причините,лошо щото въпросните два елемента се сменят с други много лесно ама няма откъде да ги вземеш освен ако нямаш и други повредени часовници.Ако причината е в тях то електромоторчето ще върти постоянно и ще се опитва да навие часовника,но безуспешно! Ако електромоторчето не върти,то най-вероятно е навит но е блокирал,ако на една от двете плочи в които лагеруват колелцата има осичка която излиза нагоре от плочата с около 2-3 милиметра значи часовника е навит и проблема не е в двата елемента за които споменах.Тогава ако си късметко може да се окаже че пластмасовото лостче което на плочата има надпис А...Z и е за спиране на часовника е паднало самичко и след завъртането му той ще проработи.Ако ли не може да развиеш лекичко четерите гайки които държат двете плочи,по този начин ще поохлабят всичките зъбчатки понякога помага! Може да се наложи и съвсем да развиеш гайките и тогава всичките колелца ще се разпадат,но с малко концентрация ще успееш да ги наредиш отново,като междувременно е добре да ги смажеш с хидравлично тънко масалце.
Абе провери всички детайли,часовника е елементарен.Само не отваряй прозрачното капаче на баланса и там нищо не пипай и не смазвай освен ако не си часовникар

.
А в края на краищата може и да се окаже че на часовника му няма нищо а е прекъснало кабелче което го захранва с ток
И аз с риск да се повторя,ако часовника все още е под покровителството на енергото неможеш да го пипаш.