На пръв поглед от схемата с ниска резолюция се вижда че РЕ ти е към заземител <10ома и има оставен токов кръг
БЕЗ ДТЗ само на АП което си е опасно - третия от дясно на ляво, не се чете какво е. 10ома е твоя заземител + 4ома в трафото стават 14ома по контура на повредата, тока който ще протече при
късо съединение в тази верига е 220/14=15.7А мислиш ли колко време ще му трябва на АП 10А да сработи

10-20 минути докато му се изкриви биметала за това време ще имаш напрежение върху корпуси защитени от този предпазител 15.7*10=157V

достатъчно някой да го втресе за последно.
Варианти за решаване на проблема:
1 на всички кръгове без изключение ДТЗ+АП,
2 ако ще има такива без ДТЗ се свързват нула и РЕ в главаното табло за да се осугури импеданс с ниско съпровтивление по веригата на късо съединение.
От блоковата схема: няма смисъл от автомат 45А след такъв 63А съгласуването между двата не е добро и сам си ограничаваш мощноста.

каква е тази стойност 45А да не е 40А.
Относно заземителите за които се чудиш - колкото повече толкова по добре, обаче и 20 да сложиш през 20см ефект няма, трябва да са на достатъчно растояние един от друг и да не са корнизи за пердета

щото един от форума искаше с това да заземява

а стандартни заземителни поцинковани винкели.