Страница 1 от 1

Как да си включа радиото?!?

Публикувано: чет авг 26, 2010 7:39 pm
от stefan_mil4ev
Здравейите,
имам следният проблем: Купих си радио "Ford 2007" за автомобил, но моята кола е лада и разбира се няма как да го поставя. Имам следната схема
http://www.tehnomagazin.com/Auto-radio- ... nector.htm
но незнам какво да правя със SWA, Lamp i Radio on

Публикувано: нед авг 29, 2010 12:46 pm
от N2GetherNow
GND = GROUND - маса
kl.15/Ignition - плюс след ключ/патронник на запалването (клема 15) или тъй наречения "силов плюс"
permanent 12v = тъй наречената "памет", постояннен плюс служещ на радиото за помнене на станции, настройки и тн.
ILL = ILLUMINATION - нещо, което не съм ползвал досега:
If you want a neat trick, you can attach the 12 volt acc to the illumination wire, and you will be able to turn the unit on with your parking light switch. Take note, that anytime the unit is on, the dash panel lights will be on too, but you won't notice them in the daytime. The illumination wire is used to turn the factory radio lights on at night.
Общо взето някакви заводски илюминации на радиото, дрън-дрън

Ако нямаш индикации трябва да си поиграеш с пробна лампа да разбереш кой кабел е силовия и кой памет, и чрез проби и грешки ще разбереш кой вход на радио-то е силовия и кой паметта, масата си е маса то е ясно

Публикувано: нед авг 29, 2010 1:15 pm
от petromaniq
Заводски илюминации няма :lol: - този пин се включва към осветлението на таблото(габарити), за да може дори и на неработещо радио да светят "копчетата" в тъмното.

Публикувано: нед авг 29, 2010 1:21 pm
от N2GetherNow
petromaniq написа:
Заводски илюминации няма :lol: - този пин се включва към осветлението на таблото(габарити), за да може дори и на неработещо радио да светят "копчетата" в тъмното.
Ми някаква тъпотии са, от къде да ги знам :D

Публикувано: нед авг 29, 2010 4:30 pm
от ditronix
Ми хич не е тъпотия,а си е една добра екстра.Ако знаеш как да стане.И ако можеш да го направиш.А с помощта на принципа "проби и грешки" няма начин да не стигнеш до сервиза за авторадиа-грешка няма!Особено ако тоя принцип го ползваш за определяне и включване на захранването :lol:

Публикувано: нед авг 29, 2010 7:04 pm
от stefan_gb
N2GetherNow написа:
GND = GROUND - маса
kl.15/Ignition - плюс след ключ/патронник на запалването (клема 15) или тъй наречения "силов плюс"
permanent 12v = тъй наречената "памет", постояннен плюс служещ на радиото за помнене на станции, настройки и тн.
ILL = ILLUMINATION - нещо, което не съм ползвал досега:
If you want a neat trick, you can attach the 12 volt acc to the illumination wire, and you will be able to turn the unit on with your parking light switch. Take note, that anytime the unit is on, the dash panel lights will be on too, but you won't notice them in the daytime. The illumination wire is used to turn the factory radio lights on at night.
Общо взето някакви заводски илюминации на радиото, дрън-дрън

Ако нямаш индикации трябва да си поиграеш с пробна лампа да разбереш кой кабел е силовия и кой памет, и чрез проби и грешки ще разбереш кой вход на радио-то е силовия и кой паметта, масата си е маса то е ясно
Клема 15 си е винаги напрежение през контакт колега а така наречения силов плюс е клема 30 - тоест постоянно напрежение през предпазител. От там се захранва НЧУ памет всичко, а кл.15 разрешава обикновенно работа чрез процесора.

Публикувано: пон авг 30, 2010 7:16 am
от N2GetherNow
stefan_gb написа:
N2GetherNow написа:
GND = GROUND - маса
kl.15/Ignition - плюс след ключ/патронник на запалването (клема 15) или тъй наречения "силов плюс"
permanent 12v = тъй наречената "памет", постояннен плюс служещ на радиото за помнене на станции, настройки и тн.
ILL = ILLUMINATION - нещо, което не съм ползвал досега:
If you want a neat trick, you can attach the 12 volt acc to the illumination wire, and you will be able to turn the unit on with your parking light switch. Take note, that anytime the unit is on, the dash panel lights will be on too, but you won't notice them in the daytime. The illumination wire is used to turn the factory radio lights on at night.
Общо взето някакви заводски илюминации на радиото, дрън-дрън

Ако нямаш индикации трябва да си поиграеш с пробна лампа да разбереш кой кабел е силовия и кой памет, и чрез проби и грешки ще разбереш кой вход на радио-то е силовия и кой паметта, масата си е маса то е ясно
Клема 15 си е винаги напрежение през контакт колега а така наречения силов плюс е клема 30 - тоест постоянно напрежение през предпазител. От там се захранва НЧУ памет всичко, а кл.15 разрешава обикновенно работа чрез процесора.
Възможно е :D Така съм го чувал и не твърдя за 100% правота

Публикувано: пон авг 30, 2010 8:28 am
от petromaniq
Бе тази кола запалка няма ли? Пратихте го човека да рови из контакния ключ-абсолютно ненужна работа, особено за музика в колата-като че ли само на контакт трябва да слуша. С много ровене може и по-голяма беля да направи, а както гледам вече не се обажда(може и да е прецакал радиото :wink: ).

Публикувано: пон сеп 13, 2010 8:08 pm
от stefan_mil4ev
Честно казано до никъде не стигнах с него. Успях да го включа, ама колоните нещо не можах и аз нз ко стана. И немога да намеря букси за него, моята кол не е форд и стана трудна работа, но ще го подкарам някак си :D