Страница 1 от 3

Въпрос за свързване на компесор от фризер към ел.мрежа.Как?

Публикувано: пон сеп 27, 2010 2:10 pm
от mavryt4o
Имам следния компресор от фризер НЕ СЪМ много наясно със ел. инсталациите но може ли някои компетентен да ми каже как да го сваржа за ел мрежата и тои да проработи искам да го плзвам за помпене на гуми на кола нищто повече четох подобни теми но никои не пише нищо конкретно само догатки за свързване на пусково реле преди парвичната намотка и тн...

Публикувано: ср сеп 29, 2010 7:23 pm
от mavryt4o
един отговор няма все едно за космически кораб питах админа да закрие темата

Публикувано: ср сеп 29, 2010 7:29 pm
от petromaniq
Защо да ти я закрива? Намери си реле от хладилен компресор и си готов, а може и от темите акъл да вземеш.

Публикувано: чет сеп 30, 2010 6:55 am
от batalski
трябва ти пусково реле и пусков и работен кондензатор

Публикувано: пет окт 01, 2010 7:45 pm
от teoto
Мисля, че ти трябва и маслоуловител

Публикувано: пет окт 01, 2010 11:08 pm
от velsi
Не ти трябва никакво реле. Трябва само да разбереш коя намотка е работна и коя пускова. Единия им край е общ. Свързваш общия край и работната намотка в един щепсел, а пусковата пак там, но през някакъв бутон. Натискаш бутона и като го държиш натиснат забождаш щепсела в контакта. Щом компресора завърти пускаш бутона и толкоз. При следващото пускане пак така. От това по-просто няма. Спецовете да кажат как се познава коя намотка каква е.

Публикувано: съб окт 02, 2010 5:11 am
от petromaniq
А защо ли на българина да не му е трудно ... и да се кефи да търси бутон и да държи щепсела, след като хората отдавна са измислили топлата вода и колелото, а толкова "изгорели" компресори има за скрап дето си вървят с релетата и един це-ка ключ или "калпазански' може да свърши работа - като прекъсвач???. Важното е да е по глупав, но труден начин избягващ "антибонашката" защита :lol:. По темата е писано във форума - как да се разбере пускова и работна намотка, но дали автора има интерес и възможност да експериментира? Добре е да има маслотделител, но не е задължително ако не се ползва за масово помпане на гуми.

Публикувано: съб окт 02, 2010 5:39 pm
от mavryt4o
petromaniq написа:
А защо ли на българина да не му е трудно ... и да се кефи да търси бутон и да държи щепсела, след като хората отдавна са измислили топлата вода и колелото, а толкова "изгорели" компресори има за скрап дето си вървят с релетата и един це-ка ключ или "калпазански' може да свърши работа - като прекъсвач???. Важното е да е по глупав, но труден начин избягващ "антибонашката" защита :lol:. По темата е писано във форума - как да се разбере пускова и работна намотка, но дали автора има интерес и възможност да експериментира? Добре е да има маслотделител, но не е задължително ако не се ползва за масово помпане на гуми.
пусни ми линк ако я знаеш за тази тема която се разбира на кои кабел е пусковата намотка не я намерих другото горе долу стана ясно

Публикувано: съб окт 02, 2010 10:26 pm
от daniench
а бе момчета , един компресор е под 20 кинта електрически за кола....
ся то бива цигания,ама съм против.
ако трябва да си купиш кондензатора ,копчето,шланга за въздуха и тнт
все ми се струва че няма да си на печалба,па и външния вид и опасноста
от токов удар ,а кат ти изгори компресора ,ко ша правиш с нещата които ще ти останат неизползваеми?ще им вземеш нов компресор?
съжалявам ако тона ми е груб ,ама понякога стотинкаджйството не го одобрявам.......

Публикувано: нед окт 03, 2010 10:03 am
от a_nikolov
Колегата daniench е прав. Ако ще купуваш половината части по добре нещо готово и сигурно търси.
За моя компресор от хладилник ЗИЛ вложението ми беше 2 лева. Това е цената на накрайника за помпане на гуми и двете метални скоби за притягане на маркуча.
Всичко друго по него е от мазето - стар ключ за открита инсталация, маркуч от стара помпа, кабел от стар компютър и разбира се компресор от един стар хладилник ЗИЛ оставен до контейнера.
Успех в работат въпреки всичко