Страница 1 от 1
Модул за централно, свързване, как?
Публикувано: съб дек 04, 2010 3:17 am
от z_chakarov
Добър ден.Взех си модул за централното.Намерих му място и го поставих само едно кабелче не разбрах къде се включва.Ето и схемата му:
http://img10.imageshack.us/img10/3498/locksystem.jpg
Става въпрос за brown
Благодаря предварително !
Публикувано: съб дек 04, 2010 12:15 pm
от Ники274
Хубаво ще е ако има описание на схемата да го преснемеш и него.
Иначе си мисля ,че това може би се вързва при директно управление на модула за централно заключване на колата.В смисъл този модул да управлява модула за ц.з. на самата кола.И в зависимост от модела да е по минус или по плюс това управление.
Ако няма допълнителни схеми или описание на модула за ц.з.,ако не те затруднява направи снимки на самата платка и от двете страни.Предполагам ще внесе повече яснота за въпросния извод.
Публикувано: съб дек 04, 2010 2:28 pm
от stefan_gb
Наи вероятно проводника е за управление на съществуващ блок/които комутира машинките/ ако гo има наличen в автомобила a трябва само дистанционно управление .
При сигнал за заключване от въпросния проводник ще излиза + а при отлючване - 12 V не е проблем да се измери есетсвено дали е така.
Публикувано: съб дек 04, 2010 7:29 pm
от Ники274
stefan_gb написа:Наи вероятно проводника е за управление на съществуващ блок/които комутира машинките/ ако гo има наличen в автомобила a трябва само дистанционно управление .
При сигнал за заключване от въпросния проводник ще излиза + а при отлючване - 12 V не е проблем да се измери есетсвено дали е така.
Според мен пише да се свърже към минус при отрицателно задействане или да се свърже към плюс при положително задействане.Само дето не става ясно на кое задействане.За това и трябва описание на схемата.
Публикувано: съб дек 04, 2010 7:50 pm
от RC
Ники274 написа:..Само дето не става ясно на кое задействане.....
На "машинките".
Ако се управляват с + трябва да се върже към плюс, а ако се управляват с "маса" към минуса на акумулатора.
Публикувано: съб дек 04, 2010 8:18 pm
от Ники274
Предполагам,че кафевия може да е свързан към N.O. крачетата на двете релета.Но за да не се прецака нещо по модула е най-добре по-пълно описание на схемата или снимки на платката от двете страни.