Страница 1 от 2

луминисцентна лампа

Публикувано: нед дек 26, 2010 7:00 pm
от davido
Здравейте, наскоро си купих луминисцентна лапма,
сложих й кабел , монтирах я, но забелязах, че от време на време примигва.
Много моля за помощ от някъй спец - нормално ли е да примигва и ако не - на какво се дължи и как да жоправя проблема.
Мерси предварително

Публикувано: пон дек 27, 2010 12:57 am
от Ники274
Пробвай да смениш с по качествени пури осветителното тяло.Забелязах,че на пазара се предлагат пури за електронен и обикновен баласт,обаче ако ги размениш и стават грешки.

Публикувано: пон дек 27, 2010 10:34 am
от davido
Благодаря

Публикувано: пон дек 27, 2010 2:15 pm
от 8180
Ники274 написа:
Пробвай да смениш с по качествени пури осветителното тяло.Забелязах,че на пазара се предлагат пури за електронен и обикновен баласт,обаче ако ги размениш и стават грешки.
Ай стига бе - дай малко повече инфо, означения?

Публикувано: пон дек 27, 2010 5:29 pm
от Ники274
Ами не се сещам модела,ама клиента си докара осветителните тела с две кашончета пури.От едното кашонче нито една пура не светна както трябва.Или не може да запали и постоянно присветваше или от време на време както свети сама почва да премигва.А другия кашон пури си тръгна безпроблемно.Та разликата между двата кашона беше ,че едните пури бяха за лампи с обикновен дросел,другите за електронен.Смениха му едните пури на човека и всичко си тръгна както трябва.

Публикувано: нед яну 02, 2011 6:25 pm
от styb
Това е примигва е почти сигурно че е от самата пура затова като си купуваш е хубаво да са нещо като Филипс , Осрам , Нарва. Аз не съм много сигурен че има такива лум. лампи които да са специално за дросел или ЕПРА , с изключение на компактните лум. лампи /КЛЛ/ тип PL-C , PL-S където разликата е в броя на крачетата - тези с две крачета имат вграден стартер и са за дросел , а тези с 4 крачета са за ЕПРА. А колегата с примигването го съветвам да пробва с друга пура и ако то изчезне всичко е ясно

Публикувано: нед яну 02, 2011 6:41 pm
от romanpm
Един от капризите на пурите е температурата , т.е. ако са студени трудно палят , а разликата между електронните стартери и обикновенните е че първите задържат старта и газът се нагрява достатъчно :)

Публикувано: нед яну 02, 2011 6:52 pm
от ditronix
Ники е прав-в завода сменихме старите тела заради фактът,че новите пури,които се продават не светват на стартер и дросел-поне тия,които ни доставяха.Сега сме с тела с електронни баласти.

Публикувано: нед яну 02, 2011 7:11 pm
от styb
Възможно е да има такива , но те би трябвало да светят и през дросел и стартер. А тези "новите" пури те всъщност не са нови винаги ги е имало но са по скъпи защото са енергиен клас А и с около 15 до 30% по добро светлоотдаване , а другите които са клас В вече са спрени от производсто от септември 2010г

Публикувано: нед яну 02, 2011 11:16 pm
от mityom
а може просто хлабава връзка да има
а при старите и кондензаторите правят такива номера