Страница 1 от 1
110-220
Публикувано: чет яну 27, 2011 3:36 pm
от dbenz
Имаме нужда от помощ, има награда за който реши проблема
http://www.tehcomservis.com/forum/topic ... &topic=782
Re: 110-220
Публикувано: чет яну 27, 2011 4:04 pm
от fikata
В България честотата е 50 Hz
В Щатите честотата на мрежата е 60 Hz
Re: 110-220
Публикувано: чет яну 27, 2011 4:08 pm
от vvk79
Така пробвал ли си?
оо няма да стане така, нагревателя ти е между L1 и L2
е не ги знам американските истории
http://en.wikipedia.org/wiki/Split-phase_electric_power
Мисля че колегата PCL82 e дал най добрия отговор.
Re: 110-220
Публикувано: чет яну 27, 2011 4:16 pm
от PCL82
vk79, така нагревателите няма да работят-те са свързани между L1 и L2. Това не са две фази, а е една фаза разделена със среден извод-води се split phase system.
Трябва да се види къде големият чип който предполагам е микроконтролер получава тактов сигнал от мрежата. Да се прекъсне тази връзка и да се констуира външен тактов генератор на 60 херца.
Сега си дадах сметка, че двигателят при 60 херца има по малко желязо от същият за 50херца. Ако го караш на 50херца ще изгори. Затова е направена проверката за чертота, защото в Америка мрежата е калпава и при претоварване пада честотата.
Re: 110-220
Публикувано: чет яну 27, 2011 8:08 pm
от Stambolov
Трафчето на платката го смени с такова на 220 волта .Процесора трябва да се рагледа и да се види как взима честотата /предполагам с кондензатор/.Там ти трябва тактов генератор на 60 хц. Нагревателите ако са повече са закачат последователно,два по два и тн.....
Re: 110-220
Публикувано: чет яну 27, 2011 9:32 pm
от fikata
Предполагам,че двигателят е асинхронен.При асинхронните машини оборотите са право пропорционални на мрежовата честота.При честота 50 Hz на захранването, това означава 20 процента по ниски обороти,отколкото при 60 Hz....