Страница 1 от 1
Помощ за свързване контактор към ел.мотор.
Публикувано: пон дек 19, 2011 4:17 pm
от iavor
Здравейте,
бих искал да помоля за съвет как да свържа този контактор към монофазен ел.мотор. От мотора съм извел два кабела и работи но бях до там.Признавам,че малко разбирам от електротехника и моля да ми обясните "като на милиционер"

Re: Помощ за свързване контактор към ел.мотор.
Публикувано: пон дек 19, 2011 4:36 pm
от chumie
Виж бобината на контактора за колко волта е 220в или 380в на капака на пускатела пише.
Re: Помощ за свързване контактор към ел.мотор.
Публикувано: пон дек 19, 2011 4:44 pm
от vvventsi
Ами те са ти дали схема ,но ти като не и разбираш,не знам как може някой да ти обясни,най добре извикай някой който разбира!
Re: Помощ за свързване контактор към ел.мотор.
Публикувано: пон дек 19, 2011 4:49 pm
от iavor
chumie написа:Виж бобината на контактора за колко волта е 220в или 380в на капака на пускатела пише.
За 220 волта.
Re: Помощ за свързване контактор към ел.мотор.
Публикувано: пон дек 19, 2011 6:41 pm
от vk
Те тези схеми дето ги дават не са много "user friendly".
Човека иска да му се каже по снимката - първа клема-> еди къде си. Втора клема -> еди какво- си и така нататък.Аз също не го познавам този контактор за да обясня.
Re: Помощ за свързване контактор към ел.мотор.
Публикувано: пон дек 19, 2011 6:42 pm
от fikata
Свързваш захранването фаза-нула най отгоре на контактора на клеми 1L1 и 5 L3
Двата края от двигателя свързваш отдолу на термичната защита на клеми 2 и 6
Двигателят трябва да му занулиш металния корпус.Ако инсталацията ти не е трипроводна/със защитна нула/ а е двупроводна, тогава свързваш ОТ ПРЕДИ контактора нулата към болчето за зануляване на мотора.Другата нула /работната/ си остава свързана през през контактора. Идеята тази защитна нула да не се прекъсва от контактора. От този моторен магнитен пускател към двигателя трябва да отиде трижилен кабел/ три проводника/ - защитна нула/работна нула/фаза.
Re: Помощ за свързване контактор към ел.мотор.
Публикувано: пон дек 19, 2011 7:20 pm
от iavor
fikata написа:Свързваш захранването фаза-нула най отгоре на контактора на клеми 1L1 и 5 L3
Двата края от двигателя свързваш отдолу на термичната защита на клеми 2 и 6
Двигателят трябва да му занулиш металния корпус.Ако инсталацията ти не е трипроводна/със защитна нула/ а е двупроводна, тогава свързваш ОТ ПРЕДИ контактора нулата към болчето за зануляване на мотора.Другата нула /работната/ си остава свързана през през контактора. Идеята тази защитна нула да не се прекъсва от контактора. От този моторен магнитен пускател към двигателя трябва да отиде трижилен кабел/ три проводника/ - защитна нула/работна нула/фаза.
Многа благодаря. Утре ще го свържа.Задължен съм ти

Re: Помощ за свързване контактор към ел.мотор.
Публикувано: пон дек 19, 2011 7:24 pm
от iavor
vk написа:Те тези схеми дето ги дават не са много "user friendly".
Човека иска да му се каже по снимката - първа клема-> еди къде си. Втора клема -> еди какво- си и така нататък.Аз също не го познавам този контактор за да обясня.
Затова "идеше реч" или както се казва : С умни хора лесно се работи
