Страница 1 от 1

Магнетвентил

Публикувано: чет май 03, 2012 5:36 pm
от VLADO66
Вентила не работи-при подаване на напрежение излиза на двете клеми.Това означава ли че бобината е пробита?

Re: Магнетвентил

Публикувано: чет май 03, 2012 5:42 pm
от moimoimoi
oзначава че може да е изгоряла,подаваното напрежение отговаря ли на това за което е бобината?
може работния механизъм на магнетвентила да е блокирал

Re: Магнетвентил

Публикувано: чет май 03, 2012 5:48 pm
от VLADO66
На миялна е не съм го мерил.

Re: Магнетвентил

Публикувано: чет май 03, 2012 5:57 pm
от Trifun
А като не си го мерил, как установи, че излиза на двете клеми ? С фазомер ??

Re: Магнетвентил

Публикувано: чет май 03, 2012 6:03 pm
от VLADO66
Знам че е глупаво, но да с фазомер,мултицета ми е на друго място, а нямам пробна лампа.

Re: Магнетвентил

Публикувано: чет май 03, 2012 6:15 pm
от Trifun
Ами в такъв случай ... щом свети фазомера и на двете клеми, означава че просто нямаш НУЛА, а не че намотката е пробила. Намотката ти е здрава. Търси къде се губи нулата...
Но тъй като нула се търси по-трудно, предлагам ти друго : извади щепсела от контакта, обърни го на 180 градуса и го включи пак - сега на клемите би трябвало да имаш нула, а да търсиш къде се губи фазата - което може и с фазомера да го направиш :)

Re: Магнетвентил

Публикувано: чет май 03, 2012 7:37 pm
от lov
Я първо си провери ваничката на дъното да не е събрала водя от някакъв теч.
А и понеже не пишеш и каква ти е миялната трябва да ставаме на врачки и баячки.
Та те там има едно микроключе вързано към поплавъка. Случва се да се скапе но в повечето случаи имаш някакъв теч. А това ключе директно блокира вентилите в повечето схемни решения.

Re: Магнетвентил

Публикувано: чет май 03, 2012 7:56 pm
от VLADO66
Миaлнaтa e Симeнс нa eдин приятeл-искaшe дa я дaдe зa скрaб прeди 2м.,устaнових чe оригинaлния вeнтил,в нaчaлото нa мaркучa нe рaботи и в оригинaлнaтa корубa сложих обикновeн вeнтил и тaкa бaчкa до днeс.

Re: Магнетвентил

Публикувано: пет май 04, 2012 10:33 am
от fox_vt
По принцип в повечето електронни контролери се управлява по нула или по минус.Захранването отива към бобината и в електронния блок се отпушва нулата от съответния ключов елемент.При твоя случай всичко е наред но контролера не отпушва нулата което може да е от повреда до неизпълнено условие в алгоритъма на управлението което на прост език е датчик или микроключе както казаха колегите.

Re: Магнетвентил

Публикувано: пет май 04, 2012 10:57 am
от VLADO66
Вентила е сменен,всичко е О.К.Бобината на стария беше здрава-вероятно е блокирал.