Страница 1 от 1

Стабилизатор на напрежение?

Публикувано: вт юли 10, 2012 7:23 pm
от Mega
Колеги на вилата имам проблеми с тока. През седмицата седи около 250 волта, но през почивните дни пада и до 180 волта. Стария амонячен хладилник сдаде багажа и мисля за нов компресорен. Кой тип стабилизатор на напрежение ще му е по-благ. Тези с трафа и моторчето или другия тип с релетата?

Re: Стабилизатор на напрежение?

Публикувано: вт юли 10, 2012 7:32 pm
от miroton
С релетата е по евтин и ще ти върши работа.

Re: Стабилизатор на напрежение?

Публикувано: вт юли 10, 2012 11:25 pm
от ZMeyGorianin
И аз съм така с тока затова поръчах по Интернет 8 кВ стабилизатор със сервомотор от една Хасковска фирма. С доставката ми излезе 480 лв. Дотук добре-напрежението го държи 220 В при пад до 160 В. Но дали от честото включване на мощни консуматори /ЮНГА-3кВ/ понякога сервото не сработва. В мижавата инструкция не пишат подробности, освен че има някаква защита. Та се чудя дали тя не сработва и след това да се възстановява сама. Максималната сумарна мощност от 8 кВ не съм превишавал.

Дадоха някаква смешна гаранция от 6 месеца /а нали трябва да е 2 г./, но телефоните им дават все свободно.

Re: Стабилизатор на напрежение?

Публикувано: ср юли 11, 2012 12:12 am
от Fender_str
Не споменаваш за каква сумарна мощност ще се използва.

Re: Стабилизатор на напрежение?

Публикувано: ср юли 11, 2012 10:25 am
от velas
ZMeyGorianin написа:
Дадоха някаква смешна гаранция от 6 месеца /а нали трябва да е 2 г./, но телефоните им дават все свободно.
Имаш ли касов бон, гаранцията ти е 2 години.

ЗЗП
Чл. 105. (1) Продавачът е длъжен да предаде на потребителя стока, която
съответства на договора за продажба.
(2) Продавачът отговаря за всяка липса на съответствие на потребителската
стока с договора за продажба, която съществува при доставянето на стоката и се
прояви до две години след доставянето й, дори и да не е знаел за
несъответствието.
.
.
Чл. 111. (1) Всяко споразумение или договор, сключени с продавач преди
появата на несъответствието на потребителската стока с договора за продажба,
което ограничава или изключва отговорността на продавача по този раздел, е
нищожно.
.
.
Чл. 126. (1) Рекламацията на потребителска стока може да се предяви до две
години
от доставката на стоката, но не по-късно от два месеца от установяване
на несъответствието с договореното. Рекламацията на услуги може да се
предяви до 14 дни от откриване на несъответствието на услугата с договореното.
.
.
Някои търговци се опитват да се закачат за този член, но не могат да се справят с доказването... ;)

Чл. 108. Всяко несъответствие на потребителската стока с договора за
продажба, което се прояви до 6 месеца след доставянето на стоката, се смята,
че е съществувало при доставянето й, освен ако се докаже, че липсата на
съответствие се дължи на естеството на стоката или на характера на
несъответствието.