Страница 1 от 4
Мултицет и замерване на утечка?
Публикувано: ср фев 06, 2013 7:07 pm
от toni_g79
Здравейте,трябва да замеря утечка на едната кола,но проблема е,че на всякъде където съм проверил как става,дават мултицета да се настрои на 10мА ,а моя няма такива цифри

Къде трябва да завъртя копчето и в кои букси трябва да са кабелите.Много ще съм благодарен ако някой помогне

Иначе процедурата по меренето я знам,с акумулатора и бушоните!!
Re: Мултицет и замерване на утечка?
Публикувано: ср фев 06, 2013 7:09 pm
от Junak
20m = 20mA
Re: Мултицет и замерване на утечка?
Публикувано: ср фев 06, 2013 7:11 pm
от toni_g79
20m DCA нали? А кабелите в кои букси да ги пъхна?
Re: Мултицет и замерване на утечка?
Публикувано: ср фев 06, 2013 7:12 pm
от Junak
COM и тази над нея.Ако нямаш опит, ще ошеташ прибора
Re: Мултицет и замерване на утечка?
Публикувано: ср фев 06, 2013 7:18 pm
от toni_g79
Нищо му няма!И да изгори няма да ме е яд,той и без това е "куча марка".Аз се пробвах на 20м само,че кабелите бяха на първата букса и на КОМ,и изобщо не бях сигурен дали е правилно,и за това попитах

.Благодаря за информацията за настройките на уреда!!
Re: Мултицет и замерване на утечка?
Публикувано: ср фев 06, 2013 8:01 pm
от radius
20mA е малко, почни с 200.
Re: Мултицет и замерване на утечка?
Публикувано: ср фев 06, 2013 9:11 pm
от fox_vt
COM и буксата над него са със предпазител ако имаш по голям ток ще изгори.Правилно е следното-включваш кабелите на COM и 10АDC разкачах + на акумулатора държиш здраво двете сонди към клемата на акуто и главния кабел на колата и ако имаш аларма я включваш(най добре е някой друг да я вкл).След като се вкл алармата държиш сондите и чакаш 15 20 сек и гледаш кво показва ампермера.Ако няма аларма колата или искаш по точно замерване-разхлабваш клемата на акумулатора плюсовата и преди да я откачиш допираш сондите на мултицета до клемата на акуто и клемата на главния кабел и без да пускаш сондите разединяваш клемата от акумулатора-обхвата на мултицета 20-200m.Това се прави за да предпазиш бушона на мултицета от изгаряне при първоначално захранване на инсталацията на колата.Дано ме разбра

Re: Мултицет и замерване на утечка?
Публикувано: ср фев 06, 2013 9:18 pm
от toni_g79
Да разбрах,аз го правя,само че на минуса на акумулатора.Значи горе-долу правилно съм се ориентирал.Сега съм свалил касетофона и като се поотопли времето ще замервам пак.Хванах 2 бушона и ще трябва да търся схема да видя за какво са,че на капака е на немски(или онлайн преводач ще пробвам).Благодаря за помоща!
Последният път ми даваше показания 0.80 ,но касетофона се включваше автоматично и нямаше кой да го изключи,пак ще пробвам да видя какво ще направя.Алармата е изрязана и незнам кой какво е правил и телефона и той е свален ,бе циганска работа,ще видя какво мога да направя!!!Не съм съвсем вързан мисля,че ще се оправя

Re: Мултицет и замерване на утечка?
Публикувано: ср фев 06, 2013 10:42 pm
от dyaneff
Винаги се първо се сваля минусовата клема. Какъв е автомобила.
Re: Мултицет и замерване на утечка?
Публикувано: чет фев 07, 2013 12:54 pm
от toni_g79
dyaneff написа:Винаги се първо се сваля минусовата клема. Какъв е автомобила.
Колата е бмв е36 320и.Проблемните бушони са 7 и 43,изчетох доста форуми и схеми преведени на български!!Бе ще го хвана аз проблема само да е по-топло времето,че сега не ми се мръзне в тоя студ!!!