Страница 1 от 4

Мултицет и замерване на утечка?

Публикувано: ср фев 06, 2013 7:07 pm
от toni_g79
Здравейте,трябва да замеря утечка на едната кола,но проблема е,че на всякъде където съм проверил как става,дават мултицета да се настрои на 10мА ,а моя няма такива цифри :? Къде трябва да завъртя копчето и в кои букси трябва да са кабелите.Много ще съм благодарен ако някой помогне :)Иначе процедурата по меренето я знам,с акумулатора и бушоните!!

Re: Мултицет и замерване на утечка?

Публикувано: ср фев 06, 2013 7:09 pm
от Junak
20m = 20mA

Re: Мултицет и замерване на утечка?

Публикувано: ср фев 06, 2013 7:11 pm
от toni_g79
20m DCA нали? А кабелите в кои букси да ги пъхна?

Re: Мултицет и замерване на утечка?

Публикувано: ср фев 06, 2013 7:12 pm
от Junak
COM и тази над нея.Ако нямаш опит, ще ошеташ прибора

Re: Мултицет и замерване на утечка?

Публикувано: ср фев 06, 2013 7:18 pm
от toni_g79
Нищо му няма!И да изгори няма да ме е яд,той и без това е "куча марка".Аз се пробвах на 20м само,че кабелите бяха на първата букса и на КОМ,и изобщо не бях сигурен дали е правилно,и за това попитах :).Благодаря за информацията за настройките на уреда!!

Re: Мултицет и замерване на утечка?

Публикувано: ср фев 06, 2013 8:01 pm
от radius
20mA е малко, почни с 200.

Re: Мултицет и замерване на утечка?

Публикувано: ср фев 06, 2013 9:11 pm
от fox_vt
COM и буксата над него са със предпазител ако имаш по голям ток ще изгори.Правилно е следното-включваш кабелите на COM и 10АDC разкачах + на акумулатора държиш здраво двете сонди към клемата на акуто и главния кабел на колата и ако имаш аларма я включваш(най добре е някой друг да я вкл).След като се вкл алармата държиш сондите и чакаш 15 20 сек и гледаш кво показва ампермера.Ако няма аларма колата или искаш по точно замерване-разхлабваш клемата на акумулатора плюсовата и преди да я откачиш допираш сондите на мултицета до клемата на акуто и клемата на главния кабел и без да пускаш сондите разединяваш клемата от акумулатора-обхвата на мултицета 20-200m.Това се прави за да предпазиш бушона на мултицета от изгаряне при първоначално захранване на инсталацията на колата.Дано ме разбра :)

Re: Мултицет и замерване на утечка?

Публикувано: ср фев 06, 2013 9:18 pm
от toni_g79
Да разбрах,аз го правя,само че на минуса на акумулатора.Значи горе-долу правилно съм се ориентирал.Сега съм свалил касетофона и като се поотопли времето ще замервам пак.Хванах 2 бушона и ще трябва да търся схема да видя за какво са,че на капака е на немски(или онлайн преводач ще пробвам).Благодаря за помоща!
Последният път ми даваше показания 0.80 ,но касетофона се включваше автоматично и нямаше кой да го изключи,пак ще пробвам да видя какво ще направя.Алармата е изрязана и незнам кой какво е правил и телефона и той е свален ,бе циганска работа,ще видя какво мога да направя!!!Не съм съвсем вързан мисля,че ще се оправя :partyman:

Re: Мултицет и замерване на утечка?

Публикувано: ср фев 06, 2013 10:42 pm
от dyaneff
Винаги се първо се сваля минусовата клема. Какъв е автомобила.

Re: Мултицет и замерване на утечка?

Публикувано: чет фев 07, 2013 12:54 pm
от toni_g79
dyaneff написа:
Винаги се първо се сваля минусовата клема. Какъв е автомобила.
Колата е бмв е36 320и.Проблемните бушони са 7 и 43,изчетох доста форуми и схеми преведени на български!!Бе ще го хвана аз проблема само да е по-топло времето,че сега не ми се мръзне в тоя студ!!!