Страница 1 от 2
Как да разреждам периодично кондензатор без да се повреди.
Публикувано: ср дек 11, 2013 9:06 pm
от valentino76bs
Здравейте, ситуацията е следната

,колата ми е газ /бензин ,паля на бензин и после при 2000 оборота прехвърля сама на газ,обаче се трупа грешка на компа.При положение ,че съм я угасил и след кратко време паля не може да се изфорсира добре ами се дави на бензин.Сложих едно ресет реле на постоянния плюс на паметта на компа/като не е на контакт и прекъсва постоянното захранване на компа/ ,като я угася за по дълго и пали без проблем чисти се тази грешка ,но за по малък интервал от време не може и прави проблем.Днес се заговорих с един приятел газаджия и той ми казва аз слагам същите релета обаче след като загасят ,този край който е захранващия на компа го давам на маса/н.з. контакт на релето/ за да може да се разреждат бързо кондензаторите,питах го дали не е опасно така за КОМПА ,казва до сега никой не се е оплакал и този проблем изчезва.....та в този ред на мисли моля да чуя вашето мнение...
Re: Как да разреждам периодично кондензатор без да се повред
Публикувано: ср дек 11, 2013 9:44 pm
от Кики
По-добре е да направиш диагностика и да видиш от къде идва грешката, в повечето случаи виновна е ламбда сондата, може инжектор/и , прави се емулатор и грешката си гледа работата. С това ресетване няма да получиш траен резултат.
Re: Как да разреждам периодично кондензатор без да се повред
Публикувано: ср дек 11, 2013 9:48 pm
от Subsa
използвай нормално отворен+затворен контактор
когато ресетва, котвата е на другата страна и вместо да дава на маса, може през резистор и тогава на маса
Re: Как да разреждам периодично кондензатор без да се повред
Публикувано: чет дек 12, 2013 8:46 am
от valentino76bs
Кики написа:По-добре е да направиш диагностика и да видиш от къде идва грешката, в повечето случаи виновна е ламбда сондата, може инжектор/и , прави се емулатор и грешката си гледа работата. С това ресетване няма да получиш траен резултат.
Правил съм ,а за емулатора толкова полезно колкото и беля.
Re: Как да разреждам периодично кондензатор без да се повред
Публикувано: чет дек 12, 2013 8:47 am
от valentino76bs
Subsa написа:използвай нормално отворен+затворен контактор
когато ресетва, котвата е на другата страна и вместо да дава на маса, може през резистор и тогава на маса
За релето ясно ,резистора каква стойност да е за да се разреди плавно?
Re: Как да разреждам периодично кондензатор без да се повред
Публикувано: чет дек 12, 2013 8:49 am
от DundyTheCroc
Това не е решение на проблема, трябва да се открие и отстрани причинителя му. Между другото каква е колата, с какъв двигател и каква газова?
Re: Как да разреждам периодично кондензатор без да се повред
Публикувано: чет дек 12, 2013 8:53 am
от todortv
Аз мисля, че проблема не е от грешки, а от смесване на двете горива.
Пробвай преди да загасиш да обърнеш ръчно на бензин и ще видиш, че няма проблем.
С две думи трябва да се обърне внимание на изпарителя.
Re: Как да разреждам периодично кондензатор без да се повред
Публикувано: чет дек 12, 2013 6:10 pm
от valentino76bs
todortv написа:Аз мисля, че проблема не е от грешки, а от смесване на двете горива.
Пробвай преди да загасиш да обърнеш ръчно на бензин и ще видиш, че няма проблем.
С две думи трябва да се обърне внимание на изпарителя.
Ще го пробвам това но от както съм го сложил ново е така,на приятеля ми е същата бангия и тя е така..
Re: Как да разреждам периодично кондензатор без да се повред
Публикувано: чет дек 12, 2013 7:38 pm
от todortv
Сега, когато я загасиш студена, преди изпарителя да е загрял всички после палят трудно.
Това е пак от смесване на горива. Понеже изпарителя е студен, в него след изгасяне остава количество
газ в течно състояние, което продължава да се изпарява, а ти започваш в същото време палене на бензин.
В такива случаи се пали с пълна газ. Когато мине време се сещаш какво става и колата пали от раз.
Re: Как да разреждам периодично кондензатор без да се повред
Публикувано: чет дек 12, 2013 8:58 pm
от valentino76bs
todortv написа:Сега, когато я загасиш студена, преди изпарителя да е загрял всички после палят трудно.
Това е пак от смесване на горива. Понеже изпарителя е студен, в него след изгасяне остава количество
газ в течно състояние, което продължава да се изпарява, а ти започваш в същото време палене на бензин.
В такива случаи се пали с пълна газ. Когато мине време се сещаш какво става и колата пали от раз.
Значи да поясня с паленето на бензин няма проблем,даже като я оставя на обороти си ги държи.Проблема е като натисна педала на газта да мине на газ се дави.Нищо ще го направя това нещо с разреждането към маса да видя дали ще има разлика,все пак човек с опит върху тези неща ми го казва и ще си покаже.Благодаря на всички.