Прикачен файл:
Справих се с ремонта по малко странен начин, но работи.
Ключът, който ми продадоха, макар и със същите степени не можеше да се използва за да замени оригиналния. Тъй като на оригиналния ключ бе повредена само една пластинка - тази за най-силния ток - преработих гърбицата на новия с пиличката, за да съвпадне в същите тактове "изгубеното превключване" (това на изгорялата клема от оригиналния). Вкарах зад оригиналния новия ключ като оста му съвпадна с оста на първия и двата се въртят едновременно, но за целта закрепих с двукомпонентно термоустойчиво лепило единия за другия (и свинска опашка, докато хване, защото после тя може да не издържи на температурата). Това ми позволи да добавя още една от контактните пластини и така старият нагорял контакт бе заменен с два паралелно работещи.
Възможно беше и да сменя само гърбицата, както казва колегата, но подобния отиваше към 40 лв.
И така седемтактов ключ, който според схемата на колегата е бил за котлон. Турски за 5,60 лв. Пет нови каб. обувки по 10 ст., под 1 лв. за силиконов кабел (термоустойчив за печка, силиконовите за музика в колата не стават) и това е.

Оста на новия ключ влезе в "аристонския" и се вписа в неговите тактове перфектно, а лепилото е само по корпуса.
Благодаря на всички колеги за участието и помощта.