И моят чака за ремонт, ама го няма подлога!
Прикачен файл:

Picture 308.jpg (52.7 KиБ) Видяна 5137 пъти
Прикачен файл:

Picture 309.jpg (52.93 KиБ) Видяна 5137 пъти
Нагревателя съм го ремонтирал многократно.
Спиралите на нагревателите съм ги сложил в керамични тръбички от руски термодвойки. Оригиналните бяха от шамот и се чупеха само от поглед. Насипката за топлопроводимост е правена с кварцов пясък, а не с магнезиев окис, поради което често се сплавява с "Кантала" (Алухром 20 5) и последният пробива към корпус. "Запечатването" на горната част на нагревателя се правеше с "водно стъкло", смесено с магнезиев окис. От фирмите, които работят с магнезиев окис, знам само тази на Росица Андреева - в бившия завод "Комуна" - София - тел. 0887451667 - ЕТ - "РА" - Росица Андреева. Мисля, че там могат да ремонтират целия нагревател или да изработят нов. При това няма да има търговски посредници. По телефона може да се направи запитване за цената. Маслото в радиатора трябва да се смени с трансформаторно, защото са слагали двигателно, отработено, което мирише отвратително. От долната страна (на снимките в момента), на нивото на отвора за газовия терморегулатор, има тапа с резба, в която тапа е пробит малък, централен отвор, като зад тапата се слага защитна, метална мембрана (от алуминиево фолио), която предпазва от свръхналягане при загряването. При пробита мембрана оттам също мирише. Ъгловите, декоративни лайсни на ребрата могат направо да се изхвърлят. Те само влошават топлообмена, като присъствието им ни най-малко не омилостивява и най-непретенциозните естетически възприятия.

Това червеното, с което е омърлян фланецът е вехтозаветен "Херметик", който навремето се ползваше за уплътняване на гарнитурите на двигателите с ВГ.
Прикачен файл:

Picture 310.jpg (46.67 KиБ) Видяна 5137 пъти
Прикачен файл:

Picture 311.jpg (50.13 KиБ) Видяна 5137 пъти
Последните снимки са сложени само от умиление.
