Гори ми бушона на УПС-а
Публикувано: нед авг 30, 2015 12:34 am
Забелязах, че ми е изгорял бушона на упс-а на помпата на котела, защото имам навик 2 пъти през лятото да пускам помпата и да пораздвижа акумулаторчето.
Да отбележа че имаме един 60амперов необслужваем, на 6+ГОДИНИ, вързан на изводите за външен акумулатор.
Та като ми изгори бушона и упс-а без 220в може да работи само на външния акумулатор, вътрежния не бачка, защото бушона е на неговия минус.
Слагам нов бушон/10а/ при спряна ел мрежа и спряно копче на упс-а, но със закачен външен акумулатор и в момента на слагане изгаря
Откачих външния и всичко тръгна, но в момента на слагане на щипките - първо +, после - и препукват искри и си заминава бушона.
Явно проблема е в акумулатора/външния/ може ли да е от това че му е паднал заряда, защото със сигурност е поизтощен или нещо е дало фира и се е окъсил.
Нямам мултицет да го премеря, но го сложих на старото руско зарядно/упса уж и той трябва да дозарежда ама май само уж/ като очаквах да думне и неговия бушон, но не - тръгна да зарежда първоначално засмука 8 ампера, като след 30сек падна на 4ампера.
Някакви идеи така от опит ако имате биха ми били от полза, че вече нямам бушони/10ампера от тия плоските автомобилни/ за тестове.
Предстои закачане на друг акумулатор и после на този като се зареди, ама като намеря бушони
Да отбележа че имаме един 60амперов необслужваем, на 6+ГОДИНИ, вързан на изводите за външен акумулатор.
Та като ми изгори бушона и упс-а без 220в може да работи само на външния акумулатор, вътрежния не бачка, защото бушона е на неговия минус.
Слагам нов бушон/10а/ при спряна ел мрежа и спряно копче на упс-а, но със закачен външен акумулатор и в момента на слагане изгаря

Откачих външния и всичко тръгна, но в момента на слагане на щипките - първо +, после - и препукват искри и си заминава бушона.
Явно проблема е в акумулатора/външния/ може ли да е от това че му е паднал заряда, защото със сигурност е поизтощен или нещо е дало фира и се е окъсил.
Нямам мултицет да го премеря, но го сложих на старото руско зарядно/упса уж и той трябва да дозарежда ама май само уж/ като очаквах да думне и неговия бушон, но не - тръгна да зарежда първоначално засмука 8 ампера, като след 30сек падна на 4ампера.
Някакви идеи така от опит ако имате биха ми били от полза, че вече нямам бушони/10ампера от тия плоските автомобилни/ за тестове.
Предстои закачане на друг акумулатор и после на този като се зареди, ама като намеря бушони
