В крайна сметка хем стана хем не
. Идеята ми беше на един старичък Garmin да заменя вътрешната му батерия с една 18650 от вън и така ако може да изкара едно поне 3-4 часа, целта да не използвам кабела че дразни като се пречка.
Залепих един държач за 18650 от зад на навигацията (от пред като се гледа изобщо не се вижда) и т.н., сложих батерията и навигацията си работи. Обаче пак сравнително бързо индикаторът започна да показва че батерията се изтощава и естествено малко по късно изключи(около 1 час, е изкара повече от оригиналната която е 10 годишна). Понеже батерията е от вън я измерих и показа 3,55V, явно електрониката на GPS-а така е настроена. Ако ще се ползва за 40-50мин. става ама за по дълго време пак ще трябва да е включена с кабела, на съвсем друго се надявах
.
Друго което ми направи впечатление и нямам обяснение за него е че вечерта оставих GPS-а (изключен) с почти заредена до горе батерия (18650) а на сутринта когато го пуснах не тръгна измерих батерията показа 1,6V
, от къде е дошла тази консумация и идея си нямам. Смених батерията и тръгна с кабела също си работи нормално.
Има ли някакъв вариант да се доработят нещата или да си карам така, за кратко време слагам батерия за дълго на захранване.