Страница 1 от 1

важи ли гаранцията ако сам си монтирам бойлера

Публикувано: вт авг 21, 2007 2:02 pm
от Stefanaki
Здравейте,
купих си бойлер на Елдом Инвест и ново двайсе - чета в книжката че трябва да се монтира от техник и той да се подпише в гаранционната карта. Добре де, какво ще рече това, трябва да отида в техен оторизиран сервиз ли. Има ли някой опит с признаването на гаранцията и евентуално сервизи които извършват монтажа и колко ще ми струва това. Според книжката в София имат само един оторизиран сервиз.

Публикувано: вт авг 21, 2007 2:24 pm
от EDI
За да ти важи гаранцията, трябва да ти го свърже оторизирания сервиз.То, не че прави нещо кой знае какво - проверява за утечки и свързва кабелите, ама трябва подписа му.Трябва да има телефона в картата, обаждаш се и идва същия ден. :? Поне в Ямбол е така, ама за София знам ли.......

Публикувано: вт авг 21, 2007 5:43 pm
от Trifun
хехе, верно в София имат само един оторизиран сервиз - пише го и в САЙТА ИМ - аз все си мислех че поне в София трябва да са доста повече ... :?
Иначе опит с признаването на гаранцията нямам, да си призная - собственик съм на такъв бойлер с неръждаем водосъдържател и бих предявил претенции единствено ако протече той, но това едва ли ще се случи в рамките на 10-годишната гаранция, а и след това ...
Щом пише в книжката че монтажа трябва да се извърши от техник от оторизиран сервиз - значи наистина така трябва ! (Макар че са единици хората, които го правят това - обикновено всеки си намира някой човек и той свършва тази работа ...)

Публикувано: ср авг 22, 2007 11:54 am
от krasiorocknroll
Все пак,зависи какво пише в гаранционната карта,какви са гаранционните условия. :)

Публикувано: пет авг 24, 2007 8:34 pm
от Stefanaki
Ходих до сервиза в София - казаха че нямат възможност да свържат стотиците бойлери дето се продават на ден :)
Обещаха че спазвали гаранцията естествено ако монтажа е направен според правилата описани в книжката.

Няма страшно

Публикувано: нед авг 26, 2007 1:54 pm
от vvladi21
Няма страшно малко се правят на откачени вече аз си виках техник да ми свърже пералнята нали така пише в гаранционната карта само кадето взема пари и даже каза че нямало смисъл да се попълва нищо по гаранционната книжка.Така стана и с CD за кола вземах си го от техномаркета дадох 15 лв. за монтаж и те нищо не подписаха и нямало смисъл

Публикувано: пон авг 27, 2007 6:20 pm
от ironlady
EDI написа:
За да ти важи гаранцията, трябва да ти го свърже оторизирания сервиз.То, не че прави нещо кой знае какво - проверява за утечки и свързва кабелите, ама трябва подписа му.Трябва да има телефона в картата, обаждаш се и идва същия ден. :? Поне в Ямбол е така, ама за София знам ли.......
За там съм сигурна,че е така...Но варианта че може и друг да го свърже,само дето трябва да дойде оторизирания техник да погледне и да ти завери гаранцианата карта.
Всеки производител на бойлери има различни гаранционни условия.Специално за Елдоминвест няма да имаш проблем ,ако не си разбутал оранжевият предпазен клапан и ако си пазиш фактурата с касовата бележка.

Публикувано: чет авг 30, 2007 10:28 pm
от докера
Условията са такива главно заради пластмасовия възвратен клапан - ако си го монтирате сами и този клапан се прецака - плащате си за нов и гаранцията отпада. Този клапан е направен така , че ако се понатегне , лесно се чупи :wink:

Публикувано: пон сеп 03, 2007 2:07 pm
от georgiarg
И аз се обадих в сервиза в Пловдив и от там ми отговориха, че нямало проблем да си монтирам сам бойлера и гаранцията си му важала, трябвало само да се спазват указанията за монтажа описани в инструкцията.

Публикувано: пон сеп 03, 2007 8:19 pm
от Trifun
Това, което ще напиша, май няма много общо с темата, но все пак ...
Миналата година отправих официално запитване до Елдоминвест относно пластмасовите предпазни вентили - защо използват такива, а не метални - които да не те е страх да ги притегнеш маалко повечко.
Ето какво ми отговориха от фирмата :

Уважаеми Г-н Трифонов,
Има много фактори и приемущества, които ни карат да използваме пластмасовите предпазни вентили:

1. Пластмасовия вентил за разлика от металния не събира котлен камък, което го прави много по-надежден.
2. Изработен е от висококачествени материали.
3. Не корозира.
4. Корпусът е изработен от високоустойчива на температура пластмаса.
2. Липса на производител на метални предпазни вентили в България.

При внимателно боравене при монтаж няма никаква опасност от разместване на вентила. Моля спазвайте внимателно всички инструкции, които сме приложили за предпазния вентил.


От всички изброени точки, най-достоверна ми се стори последната, която по неизвестни за мен причини е номерирана като "2", а не като "5" :wink: