Страница 1 от 7

Въпрос за покупки от „Алиекспрес"

Публикувано: вт авг 20, 2019 9:52 am
от antonioven
Извинявам се, въпросът не е за електротехника.
Поръчвал съм много неща от бай али, няколко пъти съм оспорвам стоки с изтекло време на доставка и са ми връщали парите. Сега два дни преди изтичане срока на доставка продавача го удължи с два месеца. Опитах се да започна спор но не става, не ми се чака до Октомври. Мога ли да преодолея удължаването срока на доставка и да започна спор.

Re: Въпрос за покупки от „Алиекспрес"

Публикувано: вт авг 20, 2019 9:59 am
от hidrazin
Колко беше първоначалния срок за доставка?
Какво означава че си опитал но не става?
:partyman:

Re: Въпрос за покупки от „Алиекспрес"

Публикувано: вт авг 20, 2019 10:00 am
от gogyto
Има група във Фейсбук, там веднага ще ти кажат, преди това потърси и с търсачката там.

Re: Въпрос за покупки от „Алиекспрес"

Публикувано: вт авг 20, 2019 10:06 am
от omirchev
Категорично спрях да купувам стоки от али, които не се предлагат със Aliexpress Standard Shipping или поне China Post Registered Air Mail.

Re: Въпрос за покупки от „Алиекспрес"

Публикувано: вт авг 20, 2019 1:14 pm
от antonioven
Поръчката е от 18 юни, предполагаем срок на доставка 35-50 дни, краен срок на доставка най вероятно е бил 18 август, след удължаване на срока е 22 октомври. При опит за откривате на спор се получава това,(снимката).

Re: Въпрос за покупки от „Алиекспрес"

Публикувано: вт авг 20, 2019 1:39 pm
от torbalan
И при мен се получи така с една дреболия.

Като влезе в България в Алиекспрес получават информация. Аз поне не успях да започна диспут.

Re: Въпрос за покупки от „Алиекспрес"

Публикувано: вт авг 20, 2019 2:46 pm
от naster
Ако имате тракинг номер, не е лошо да погледнете в сайта на Български пощи къде е. При мен излизаше май всеки път, но отдавна не съм поръчвал.

Re: Въпрос за покупки от „Алиекспрес"

Публикувано: вт авг 20, 2019 3:48 pm
от antonioven
Проверих в сайта после и в пощенският клон, не е пристигнал в БГ.

Re: Въпрос за покупки от „Алиекспрес"

Публикувано: вт авг 20, 2019 3:55 pm
от lov
Вероятния проблем, е че пратката е изпратена с тяхното Чинао и посредника са белгийските пощи. Те играят тази курвачка като пристигне в Белгия изпращат обратна връзка към системата, че пратката е ''достигнала страната на местоназначението'' А те нямат доставена пратка за под 2 месеца и половина. Писал съм на съпорта и са отговаряли, че знаят но до там. Иначе до сега не са ми затривали пратка, но е гадно да те прекарват по този начин.
Пишете на съпорта и не ги жалете.
По тази причина винаги предупреждавам търговеца да не ги ползват и винаги съм получавал разбиране. Дори май почнаха да се поправят и последните пратките за България вече минават през Турските пощи, а не през Белгия.

А и не знам какво си проверил и какъв ти е трекинг номера. Но пратки изпратени по този начин не се проследяват от Българската страна даже не се и регистрират кат пратки. Така че няма какво да видиш. те уж направиха нова система та изпращаха и SMS но всичко изтрая няма месец и пак удариха на тефтерите по старата система щото им било скъпо.

Re: Въпрос за покупки от „Алиекспрес"

Публикувано: вт авг 20, 2019 5:31 pm
от naB4o
Чайнао се бавят и губят. Последните 3-4 пратки давах долар отгоре за да кмат тракинг (реален, разбирай RB или нещо такова и се следи и в сайта на бг пощи)
Имах пратка, която ми върнаха парите след 2 месеца чакане и после още 2 месеца и нещо и се появи...
Както казаха колегите, АЕ стандарт или Чайна пост. Не си заслужава за дреболия от 20-30 ст. за се дават 2-3 лв отгоре, ама... поръчвам по няколко бройки, или и другк неща от същия продавач, за да си избие смисъла от платената доставка.
Другото което е, ако си пуснал диспут, не го прекратявай, това чакат жълтурите. Имаш правото, и без това после рефунда понякогс се бави до 2-3 седмици....