Мисля, че не е коректно така зададен въпроса. Ел двигателя вероятно е асинхронен. Вдигането на честотата ще увеличи оборотите му. Така ще се увеличи отдаваната мощност, тъй като задвижваната машина ще "черпи" повече механична енергия. (Поради повишените обороти на задвижваната машина, вероятно ще работи под товар. В зависимост от задвижваната машина - може да се повиши и съпротивителния и момент, а това ще изисква още повече механична енергия от ел двигателя, по-голяма отдавана мощност.) Електродвигателите могат в сравнително голям диапазон мощности да се саморегулират. Трябва да повишите напрежението, а то трябва да се повиши пропорционално (за съжаление не помня - за асинхронен двигател, каква е точно зависимостта, но може да се изведе) на повишаване на честотата за да се запази нормалната работа на ел двигателя (това при запазване на въртящия момент на двигателя, ако се е увеличил съпротивителния то и въртящия трябва да се увеличи в същата степен, т. е. ще е необходимо още по-високо напрежение). В противен случай ще се повиши т. н. "хлъзгане" - изоставане в ъгловата скорост на ротора спрямо "ъгловата скорост" на магнитното поле (условно) генерирано от статорните намотки (зависи с какъв запас по мощност разполага конкретния инсталиран ел двигател, може да се окаже недостатъчен). Това значително ще повиши тока в намотките на ротора, а това от своя страна в намотките на статора. Значително ще се увеличат електромагнитните загуби и двигателя ще започне да се нагрява твърде много. Ако увеличите напрежението с увеличаване на честотата ще се увеличи консумираната мощност - т. е. ел. двигателя пак ще се натовари, но загубите ще бъдат значително по-малко, ще се запази високото КПД и ефективност на ел двигателя - близки до номиналните. (Поне до колкото знам.

)