Страница 1 от 2

ПРОВЕРКА НА СХЕМА ЗА ВЪЗДУШЕН ПУСК СТОП

Публикувано: нед мар 09, 2008 6:27 am
от todorsis
ЗДРАВЕЙТЕ

ЩЕ ВИ БЪДА БЛАГОДАРЕН АКО НЯКОЙ ОТ СПЕЦИАЛИСТИТЕ МИ ПОМОГНЕ

ИСКАМ ДА ПУСНА ЕЛ.ДВ(АСИНХРОНЕН) С МОЩНОСТ 3KW
КАТО ИЗПОЛЗВАМ НАЛИЧЕН КОНТАКТОР К-12А И ТЕРМИЧНА ЗАЩИТА
ОТ 6-10А
СЪЩО ТАКА РАЗПОЛАГАМ И С БУТОНИ ЗА ОТКРИТ МОНТАЖ
ПУСК И СТОП
РАЗТОЯНИЕТО ЗА ПУСКАНЕ Е 6 МЕТРА

КАБЕЛЪТ КОЙТО ЩЕ ПОЛЗВАМ ЗА МОТОРА Е (ШВПС 4х2.5мм)
А ЗА ОПЕРАТИВНА (3х1.5мм)
ще се опитам да приложа и схема в pdf-format
но ми е за първи път и незнам дали ще се получи
моля проверете схемата и ако има корекции пишете БЛАГОДАРЯ

PP

Публикувано: нед мар 09, 2008 6:32 am
от todorsis
БЛАГОДАРЯ НА МАЙСТОРИТЕ

Публикувано: нед мар 09, 2008 9:13 am
от mirk
Схемата ти е точна, действай смело :2thumbs: Ако двигателя ти изключи от терморелето без да се натоварва (без да загрява) вдигни малко настройката на релето. Настройката на терморелето трябва да бъде с 1.2 по голяма от номиналния ток на двигателя при 380В, който пише на табелката му.

Публикувано: нед мар 09, 2008 11:11 am
от Тани
Писането само с големи букви се приема за КРЕЩЕНЕ в Интернет! Нали не се опитваше да ни крещиш?

re

Публикувано: нед мар 09, 2008 11:52 am
от todorsis
извинявам се ако сте ме разбрали погрешно за големите букви




моторът тръгна


30 минути не е изключил :lol:

Публикувано: ср юли 29, 2009 10:38 am
от ivvoboy
Моля ви дайте схемата на свързване на контактор като се почне от пуска ;стопа; намотката ;НО и НЗ контактите(захранване и поддържащ) ;защитата-не съм практикувал отдавна и искам да си сверя знанията ;също ако е възмоно схема на звезда- триъгълник. И накрая-проблем ли е ако объркам местата на фазите;и как да ги различа като са две черни и една червена;препоръчайте накой метод за определяне на фазите една спрямо друга.

Публикувано: ср юли 29, 2009 11:18 am
от Trifun
@ivvoboy, от това по-подробна и ясно начертана схема - здраве му кажи ! Става въпрос за схемата, която е постнал @todorsis в началото на темата - ако и по нея имаш въпроси ... :?
А местата на фазите не е проблем - просто в единия случай двигателят върти в посоката в която искаш да върти, а в другия - върти в обратната посока. Ако върти в обратна посока - разменяш местата на две от фазите и той тръгва в правилната посока.

Публикувано: ср юли 29, 2009 11:39 am
от ivvoboy
Благодаря. Значи не е проблем местата на фазите R S T

Публикувано: ср юли 29, 2009 5:56 pm
от evil
ето нещо за проверка http://www.veppa.com/ekts/

Публикувано: чет юли 30, 2009 10:06 am
от lubomirlz
mirk написа:
Настройката на терморелето трябва да бъде с 1.2 по голяма от номиналния ток на двигателя при 380В, който пише на табелката му.
Мда и познай какво ще се случи с двигателя при тия 20 % претоварване ако релето е качествено и изключва коректно.