Страница 1 от 1
Двигател от пералня Сибир
Публикувано: пон май 26, 2008 10:30 pm
от vas_gt
Публикувано: вт май 27, 2008 4:58 pm
от crez
Това двигател е от центруфугата е нали. Като си го свалял на самия него е монтиран плосък кондинзатор,без него няма да тръгне и не го пробвай повече че може да ни ти потрябва кондензатор. Имам я същата и кося с нея около 1 дек. с нея, убиец е на всичко което срещне по пътя си. На ламаринена платформа заваряваш 4 малки колела от лятна сгъваема деткка количка, слагаш нейните дръжки много добре изолираниэи един прекъсвач от лилипут. Ножа го прави от мека желязо, тънка шина с р-ри 20х2.5 до 3. Пробваж с наж от механична ножовка,счупи се. Мекото желязо се подбива изкривява но не се чупи. Запомни!!!! С нея винаги работи с ръкавици обут и никога бос!!!!
Публикувано: вт май 27, 2008 6:32 pm
от vas_gt
crez написа:Това двигател е от центруфугата е нали. Като си го свалял на самия него е монтиран плосък кондинзатор,без него няма да тръгне и не го пробвай повече че може да ни ти потрябва кондензатор. Имам я същата и кося с нея около 1 дек. с нея, убиец е на всичко което срещне по пътя си. На ламаринена платформа заваряваш 4 малки колела от лятна сгъваема деткка количка, слагаш нейните дръжки много добре изолираниэи един прекъсвач от лилипут. Ножа го прави от мека желязо, тънка шина с р-ри 20х2.5 до 3. Пробваж с наж от механична ножовка,счупи се. Мекото желязо се подбива изкривява но не се чупи. Запомни!!!! С нея винаги работи с ръкавици обут и никога бос!!!!
Благодаря.
Публикувано: вт май 27, 2008 8:51 pm
от crez
Двитателя ДАОЦ-У4 има нужда от 2 кондензатора КБГ-МН2-600v 4 мкф свързани успоредно. Свързването на д-ля става в следната последователност, СИН - към единият общ край на кондензаторите ЧЕРВЕН - към другият общ край на кондензаторите и фазата, ЧЕРЕН - към нула. Това е.
PS. Вътре в корубата на пералнята долу ниско има пластмасова кутия с кондензатори, това са те, дано да не си ги изхвърлил.
Публикувано: пон юни 09, 2008 7:23 pm
от vas_gt
Колега свързах двигателя както ми беше писал и стана перфектно, но проблема ми е как да захвана ножа за оста на двигателя защото предишния ми двигател беше със шпонка и беше добре, но на този двигател на оста има отвор за друга ос и не знам как да захвана ножа.
Публикувано: пон юни 09, 2008 10:11 pm
от CARRION
vas_gt написа:Колега свързах двигателя както ми беше писал и стана перфектно, но проблема ми е как да захвана ножа за оста на двигателя защото предишния ми двигател беше със шпонка и беше добре, но на този двигател на оста има отвор за друга ос и не знам как да захвана ножа.
До колкото разбрах от описанието мога да ти препоръчам да завариш на така наречения "нож" една втулка на която вътрешният размер да е с диаметъра на оста и на която също има отвор. Посредством тосзи отвор може да направиш монтажа. Заварката трябва да е обсолютно на центъра на шината защото ако е изместена се получава ексцентрицитет който може да скъса заваркатаи да одреже тук таме някой крак. Другия вариант да не е със заварка а механична зглобка която е по точнаи сигурна.
Публикувано: ср юни 11, 2008 4:39 pm
от crez
vas_gt написа:Колега свързах двигателя както ми беше писал и стана перфектно, но проблема ми е как да захвана ножа за оста на двигателя защото предишния ми двигател беше със шпонка и беше добре, но на този двигател на оста има отвор за друга ос и не знам как да захвана ножа.
Снимай края на оста и ще ти кажа.Ето тук съм пуснал снимки:
http://www.napravisam.bg/forum/viewtopic.php?t=9675