Не ми е работа да давам цени, но като ориентир ако го правиш по посочения от теб начин и с материали на стилмет една цена от 160 лв за квадрат без ДДС и включваща и "патайчетата"

т. е скритите части е сравнително справедлива. Разходите за скеле трябва да са извън тази цена. И ако работата по някакви причини се проточи в времето няма да се отрази добре в финансов аспект. За обръщането на кръглите детайли е добре да договориш отделна цена.
Отделно, че точно стилмет не е най изгодното място за покупка на бонд.
Ще ти отговоря на малко въпроси , които не си задал, но ще ти е полза да ги знаеш, щом досега не си се занимавал.
Когато се купува бонда задължително се купува цялото количество от една партида. Ако ще купуваш повее от един палет, задължително се увери че палетите са от една партида. (по надписите по гърба на листите)
Това се прави, защото винаги различните партиди имат някакви малки разлики в цвета, които с просто око не се забелязват, нокогато се наредят ан фасадата, и ги огрее слънцето става мноооого дразнещо.
Така че си правиш разкроя на листи на АБСОЛЮТНО всички детайли, като взимаш предвид фирата, и след това добавяш поне още 10 % за подсигуряване.
Когато правиш разкроя, а след това и при рязането спазвай линейното ориентиране задължително, независимо че дава неприятен ефект от към фира. Когато се монтират обшивките, тези които са наредени на другата посока също си личат доста неприятно.
Ползвай бонд, в който си сигурен в качеството му. Това означава, че не трябва да вярваш на продавача, а да питаш хора,които са работили. Има бонд, на който алуминия е по твърд и при огъване се чупи.
Този на стилмет в тази насока е о.к., но и на други фирми има добри продукти.
За рязането - реже се с циркуляр с диск за алуминий ,който водиш по линеал, или по алуминиев мастар.
За огъването - най елементарния начин е с оберфреза, с трапецовиден фрезер с ъгъл малко по голям от 90 градуса.
По удобния е с циркуляр с специален диск с профилирани зъби. Дисковете ги правят в Габрово. Малко тежички и широки са и могат да се въртят само от най големите циркуляри на Бош Хилти, и да речем Фесто. Водят се пак по линеал, или алуминиев мастар. Желателно е циркуляра да го ползваш само за канали,и да имаш друг за рязане защото е тегаво да сменяш дискове и да регулираш дълбочината всеки път. Когато фрезоваш канала, трябва така да настроиш дълбочината, че да остава съвсем малко полиамид над долния алуминиев лист. Ако фрезоваш до алуминий, рискуваш след това да се пречупи лесно докато го огъваш.
За огъването - става много лесно и равномерно ако го сгъваш, ако вкарваш бонда в нута на профила на двустенните алуминиеви ( не знам как им викате по вашия край

) - вагонни шарки, вегал, дъски, обшивки, предполагам разбра кое имах предвид.
Ако си решил да правиш точно този монтаж на схемата, ушите за окачването трябвада ги изрязваш много преизно и на точното място с оберфреза с прав фрезер, но тази операция е също много трудоемка и тегава.
Също така ъгъла на тавата трябва да е много прецизно изрязан за да затвори плътно. Самото захващане не е проблем - може отвътре с самозалепващо алуминиево фолие, може и с такер да го събереш, може и с планка и с нитачка, може и с рапидки, ако щеш, въпрос на вкус и виждане.
Специално за този монтаж обаче ти препоръчвам да не се занимаваш с рязането и огъването, защото ще потрошиш много време и нерви, а потърси къде могат да ти заготвят детайлите на CNC координатна машина. Не знам има ли в Ст Загора, но в Пловдив и Бургас с сигурност има. За цената на услугата - въпрос на пазарлък, но в тази криза ми се струва, че нявсякъде ще бъдат отстъпчиви.
Тогава обаче е важно всички размери да са ти абсолютно прецизни, защото грешките са скъпи. Желателно е цялата конструкция да ти е наредена, да си абсолютно сигурен в нивелирането, и тогава да вземеш размерите за паната.
За нареждането на конструкцията - специално избраната от теб изисква доста прецизен монтаж. Важно е да се взема предвид линейното разширение и профила към монтажната планка да се хваща само на едно място по посочения в схемата начин, а на останалите места да се захваща в продълговатия канал на монтажната планка. Закрепването на монтажната планка освен с анкер, може да става и с обикновен монтажен винт, понеже конструккцията не е много тежка, и няма кой знае какви сили,които действат на срязване.
Ако височината ти е повече от 5-6 метра е добре да контролираш отвесирането с теодолит, тъй като с обикновен нивел и пренасяния може да стане леко змиевидно, или да те поведе накриво. Местата на окачвачите също е добре да контролирш с теодолита, и да прехвърляш с лазерна рулетка, за да се избягва натрупване на грешки.
Понеже фасадата е вентилируема долния край трябва да се остави отворен задължително, като е много желателно да има някакви декоративни решетки или мрежи.
За дограмата обръщането наистина с F профил става най добре, дано само касите да са достатъчно фироки са да има къде да се хване, и да не прилича на аквариум после.
За кръга. Не съм много сигурен какво точно питаш, предполагам, че става дума за обръщане на кръгли прозорци.
Зависи от диаметъра, и на каква височина са, в смисъл колко ще се вижда детайла.
Бонда може да се прекара през машина с валци ( с каквато правят радиуси от ламарина), а ако радиуса е по голям и на ръка би се огънал. Външния ръб, между обръщането и фасадата в идеалния случай е добре да се направи с някакъв огънат на ролки алуминиев профил.
Имай предвид че долната страна на обръщането на прозорците ще служи и за отичане на вода, и вземи предвид да не направиш обратен наклон, и се постарай водата да не влиза зад фасадата.
За сега толкова, дано съм бил полезен.
В всеки случай да ти кажа, че също толкова успешно, и не толкова трудоемко е ако за конструкция ползваш най обикновенни кухи алуминиеви профили, а за окачвачи - дебели алуминиеви шини. Ако сам си решил да си режеш и фрезоваш бонда с ръчни инструменти даже си мисля, че този вариант е задължителен.
Ако имаш въпроси питай, чертай си детайли, и ще ги обсъждаме.