Страница 1 от 2

Услуга за връщане на Практикер

Публикувано: ср дек 12, 2007 9:46 pm
от borkata3000
Има ли уловка? Или това ще е първата услуга, без да цака клиента?

Публикувано: ср дек 12, 2007 9:50 pm
от mamkata
Стоката трябва да е в оригиналната опаковка и неизползвана. Снабдителя ми редовно връща и няма проблеми, ама го подозирам, че е свалил някоя кака там :shock:

Публикувано: ср дек 12, 2007 10:05 pm
от UNIOR
Уловка винаги има , интересно ми е този път каква простотия ще измислят, какво ли не правят само клиенти да привлекът...........

Публикувано: ср дек 12, 2007 10:20 pm
от borkata3000
UNIOR написа:
Уловка винаги има , интересно ми е този път каква простотия ще измислят, какво ли не правят само клиенти да привлекът...........
Мисля си, я 80% изкупна цена, я няма да ти признаят опаковката. Пък някой път може и да мине, знае ли се.
Само да не стане така, че да си купиш артикул в наелонова опаковка и после да ти я искат. :lol:
Ще пробвам аз с нещо дребно, ей така, за да си отговоря сам на темата. :)

Публикувано: ср дек 12, 2007 10:22 pm
от galin.com
Това го забелязах и в Кауфланд.
"Ако стоката не ви е по вкуса, върнете ни я и ние без много приказки ще ви я заменим или върнем парите"
** За електроуреди важат законовите разпоредби** - Цитирам по памет.
Явно това го има при германцитие. Само си мисля кога ще си изпатят от тарикат българин и ще прекратят добрата практика за територията на България.

Публикувано: ср дек 12, 2007 10:55 pm
от Тани
На запад знам , че е практика да вземат за да "пробват" най-яките плазми , гледат мача и я връщат :-D

Публикувано: ср дек 12, 2007 11:06 pm
от UNIOR
borkata3000 написа:
Ще пробвам аз с нещо дребно, ей така, за да си отговоря сам на темата. :)
Ще чакаме резултата.

Публикувано: чет дек 13, 2007 9:20 am
от dudly
Вярно е, че у нас всичко е побългарено и е нормално да се отнасяме с недоверие към новите неща, защото често има уловка. В Практикер доста неща куцат-доста от щандовете им са в пълен безпорядък, но за това имаме вина и ние клиентите. А за услугата за връщане - нямам идея дали са я въвели още преди да я рекламират официално, но аз я ползвах, защото бях на зор още през октомври, даже започнах да си мисля, че от мен и някои като мен им е дошла идеята :lol: :lol: . Купих си интериорна врата, но обърках лява и дясна - това което за мен беше дясно за тях беше ляво, не съм обърнал внимание и си я закарах вкъщи. Майстора, като я видя каза - не става. От там, та обратно - смениха я хората вратата и си свърших работа.

Публикувано: чет дек 13, 2007 9:30 am
от BigPuff
Това някаква нова "услуга" ли се води?
Защото аз съм връщал шкаф за баня в Практикер - беше с 5мм по-широк откоркото го бяха написали. Никакъв проблем - с касовата бележка ми върнаха парите до стотинка.

Публикувано: чет дек 13, 2007 9:46 am
от pesho
Европейски съюз , майка !!!! 21 век !?! Навсякъде ще да е така ...