
Използва се точно оригиналната глава. За каво да си играеш да преправяш след като го имаш готово?
И това за такта компресия - що да не му е нужно? Та нали ще си прави компресор?
Сега, правят се следните промени:
-Разпределителния вал се изхвърля. Не е нужен.
-Изпускателните клапани не се барат. Може само да се напаснат за последно.
-На смукателните се сменят пружините. Слагат се доста меки пружини.
-Охладителната система се запазва - радиатор, перка ...
-Смазочната система се запазва.
-На смукателните колектори - въздушен филтър.
-На главата вече не и трябват горивни камери. Добре е да се запушат - с наваряване или заваряване на някаква пластина.
-Свещите се махат и на тяхно място се слагат четири възвратни клапана. Изходите на клапаните - към обща тръба.
Тая тръба се огъва за да стане нещо като радиатор за предварително охлаждане.
Нататък - ясно. Предварителен ресивър, кранче за конденз, регулатор на налягане, резервоар за въздуха .........
Сега, какво се случва? При всеки ход надолу на кое да е бутало, създадения вакум отваря смукателния клапан.
Тук ни помагат сменените пружини на клапана.

При ход нагоре - ясно.
Смукателния клапан се затваря и компресирания въздух излиза през съответния клапан монтиран на мястото на свещта.
Така нямаме празен ход на никое бутало. За по-голямо налягане - дизелов мотор.
Това е накратко. Останалото са подробности.
