Ей па от де сте толкова сигурни че цилиндъра се е налял с вода да го плашите чак толкова човека. Не ми е ясно на какво викате петно. Сменя се само ако са го надъвкали наждрамуняците.
Ще бъда изключително учуден ако цилиндъра е чугунен ама и дори да е такъв пак за една зима няма какво да му стане.
Вадиш я навънка и ако е много освинена си я измиваш основно с маркуча или водоструйка без да се плашиш че някъде ще влезе вода.
Сваляш свещи карбуратор, точиш маслото. Продухваш цилиндъра с компресор и на всякъде къде може да се е събрала вода. Сипваш малко нафта през свеща и пробваш да видиш да не е запекло буталото. Ако не мърда чакаш дано се разкисне. Леки напъваниа в двете посоки пробваш да го раздвижиш. По вероятно е да нямаш проблем. Ако се движи продухваш с въздух и наливаш пак малко двигателно масло и с няколко дърпания на въжето пак го раздвижваш да се доизчисти и омазни цилиндъра добре. Карантия която си свалил я ревизираш и обратно на фрезата и пробваш да запалиш. Като поработи половин час на празен ход сменяш маслото и в боя че няма време.
Дявола не е толкова черен колкото изглежда. Палил съм автомобилен двигател след повече от година стоял под вода. Е там свалях капака на разпределителния вал, че да можем да го измием по лесно.
п.п. Андри че той като смени цялата цилиндрова група по добре да си купи нова фреза.