При гръцко-турските алуминиеви профили дебелина на стъклопакет малко трудно ще се изведе аналитично. Метода е - измерване от място
Аз не съм виждал от поне 6 години профили ЕТЕМ, но ще ти кажа стандартния начин за определяне на дебелината.
Взимаш едно парче крило, ако е предвидена от външната страна "предварителна" гума, вкарваш в канала едно парче.
Намираш възможно най тънкия стъклодържател, който може да закопчее в крилото.
Не е задължително да е ЕТЕМ, много вероятно да пасне и от друга фирма, но не познавам конкретния профил и нищо не мога да кажа. Ако е на ЕТЕМ би трябвало да е сигурно само, че ще е абсолютно същия нюанс на цвета. Ако крилото и стъклодържателя се купуват през голям интервал от време - най вероятно ще имат разлика лека разлика, независимо че са от един и същи производител.
Закопчаваш стъклодържача. Вземаш един метър, и измерваш разстоянието там,където се очаква да се събере пакета.
С края на метъра леко притискаш предварителната гума напред. От получения размер вадиш около 2-3 мм и това е дебелината на стъклопакета.
Има едно ВАЖНО условие, дай на някой дето разбира да погледне стъклодържателя, и как закопчава. Може да има нещо увъртяно по него, и да може да закопчава без стъклопакет, а с широкия стъклопакет нещо да пречи.
След като монтираш стъклопакета , пробваш каква набивна гума ще влезе от вътрешната страна - към стъклодържача. При тези гуми стандарт няма никакъв - има десетки варианти, всеки ги прави както му падне. Пробваш с различни дебелини, трябва да влиза трудно, "с сапун"

и като намериш подходящата я набиваш.
Ако са ти сглобени с сглобки крилата, имай едно голямо наум - като се разпъне стъклопакета има сериозен шанс герунгите да почнат да се поотварят, а това е голяма беля.
Ако някой познава конкретните системи - да каже има ли изобщо шанс.
При по миниатюрните системи е проблемно да се вкара каквото и да било над 20 мм дебелина.