Страница 1 от 2
Автоматичен режим на Fujitsu!?
Публикувано: вт фев 09, 2010 11:10 am
от fire73
Досега на бях ползвал автоматичен режим на климатика, но като го пусна и жалюзите се прибират - без да се затварят напълно, чувства се съсвсем лек полъх, но климатика спира да топли и температурата постепенно спада, т.е. не държи указаната!!! Перката отвън си върти съвсем леко, но реално климатика не топли! Това нормално ли е или не? Fujitsu ASYB 12 LDC .... доколкото си спомням още като го купувах и ми казаха, че при автоматичен режим харчел най-малко ток! Имам предвид, че и вентилатора е нa auto и режима е auto!
Публикувано: вт фев 09, 2010 11:55 am
от rendo
И аз ползвам Фуджицу - много съм доволен но имах същия проблем
На ауто климатика много често сменя режимите топло студено за това на моменти имаш чуството че духа студено
До момента най оптималния режим който ми е допаднал е
Като режим на машината :HEAT
Каато режим на вентилатора: High
Публикувано: вт фев 09, 2010 12:49 pm
от EDI
Не дръж режима на работа на АУТО, а само турбината.При режим АУТО, автоматично поддържа около 23 градуса, като в зависимост от температурата или отоплява или охлажда, затова създава дискомфорт.В ръководството за употреба ще видиш диаграмата и режима на поддържане.Слагай режим на работа НИЙТ и си настрой температурата.Машината е достатъчно икономична и мощна, за да търсир разлика от няколко лева в края на месеца.
Публикувано: вт фев 09, 2010 4:30 pm
от fire73
изглежда не ме разбрахте: при режим ауто - изобщо не топли каквато и температура да му задам - и режима и вентилатора са на ауто!!!!!! ... като го сложа така нощта и сутринта в стаята е 16 градуса въпреки че е настроен за 20 ... имам чувство че този режим е направен само да се поддържа самия климатик да не замръзне .... дали е така или не?
Публикувано: вт фев 09, 2010 4:54 pm
от pif4o
Ааааа брато сложи го на 25 да видиш не топлили

Аз имам фуджи същото е като твоето само с различен надпис. Ако е на ауто както казаха колегите по горе не става хавата, често сменя режими. Не мога да си обясня обаче защо като съм му задал да държи 22 градуса вътре през ноща ако е студено оставя да изстине стаята до 18 градуса???
Друг е въпроса ако кажеш че в стаята ти е 18 градуса, ти си му задал 25 и тои не ебава да топли, тогава явно вече има някъв проблем. НО е нормално при тези темп вън и показание на дистанционното 20 да отчиташ 18 в стаята. Моя и на тъщата така се държат. Тва на режим HEAT на ауто веднъж го пуснах и беше ситуация плачевна

Публикувано: вт фев 09, 2010 5:02 pm
от fire73
да де и аз топля на HEAT но просто нощно време реших да го пускам на ауто -уж по-малко харчело ток .... но нали ти казвам - все едно не топли, а жалюзите ги прибира почти в затворено положение! просто се чудя дали е нормално или не?!?
Публикувано: вт фев 09, 2010 6:07 pm
от pif4o
Малко грешно си разбрал за икономията

на Ауто е по икономичен но на вентилатора АУТО ще ти обясня защо, защото (поне така го знам) вентилатора върти толкова силно колкото е нужно за да догони зададената температура отчитаики тази в стаята и тази която му е зададена, също така използва информацията от това колко е нагрята питата му и си прави една такава по сложна сметка с тоя капацитет при тея температури на въздуха и при тая темп на питата колко да духа. Ако си в тих или лоу режим на вентилатора и да кажем спре за да разскрежи, докато се пусне пак в стаята тем. пада и тои нямам как с духане да го компенсира бързо единствения му вариант в случая е да надуе мощноста за да може да духа възможно наи топъл въздух което води до завишена консумация. Тоест ако са нужни 10 мин за да си върне загубената темп в стаята тои може да го направи на Ауто вентилатор с консумирана мощност 0.5 вата и по силно духане на не толкова топъл въздух от колкото на тих режим с 1кв мощност с много топъл въздух . Е от тук идва икономията. Откакто аз моя го държа на Ауто режим на вентилатора наистина има икономия на ток. Закачал съм му електромер само на него и на ауто е по икономичен не помня с колко щото беше още кат го купих преди 4 год. А това че прибира клапите на горе може да значи само едно - обърнал е режима на студено и само чака малко да се вдигне градуса в стаята и да духне студено

което естествено няма да се случи а ще ти изстине стаята, падне ли до към 16 градуса ще обърне клапите на долу и ще духне топло. Просто на Ауто иска по голям толеранс в температурите, направено е с цел избягване на честа смяна на режимите щот тва си е допълнителна консумация и тормоз за машината

Така че ауто режим забрави. Ауто режим ползват климатицте на ГСМ операторите по балканите дето разлика от 5-10 градуса не е никъв проблем. Но за теб е

Публикувано: вт фев 09, 2010 9:07 pm
от fire73
значи все пак на ауто е най-икономичен!!! след като има по голям толеранс за температурата - т.е. ще се включва да достига зададената температура по-рядко ..... което ще доведе до икономия .... за сметка на ефективността де

:):) така го разбрах!? ... няма значение - аз така или иначе нощем не обичам да ми е много топло и ще си го слагам на ауто - поне да пестя малко енергия:)
Публикувано: вт фев 09, 2010 9:09 pm
от mita6kiii
Колеги на крачка съм да си взема като вашите машини(12ldc).Mоля ви за повече отзиви ,особено след като сте ползватели.Каквото и да споделите за мен ще е от полза.Искам да го сложа в 18кв.м. западна стая с вътрешна изол.Как се представиха машините ви в големия студ?
Публикувано: вт фев 09, 2010 9:42 pm
от vanko68