Страница 1 от 2
Степен на климатика- КАК...
Публикувано: чет ное 15, 2012 11:48 pm
от roly
Значи имам следното питане-
на каква степен на вътрешния вентилатор на
климатика е най- икономичен и
на коя най- ефективен-
на LOW, MED или на HIGH.?
Re: Степен на климатика- КАК...
Публикувано: чет ное 15, 2012 11:53 pm
от marmoz
roly написа:Значи имам следното питане-
на каква степен на вътрешния вентилатор на
климатика е най- икономичен и
на коя най- ефективен-
на LOW, MED или на HIGH.?
Те ти ме утрепа

.Не че разбирам от климатици ама ще ти отговоря
най- икономичен = LOW /наи-малко работа = наи малък ресурс/
най- ефективен = HIGH /наи-бързо = наи ефетивно/

Re: Степен на климатика- КАК...
Публикувано: пет ное 16, 2012 8:01 am
от EDI
И най-икономичен е на ХАЙ на турбината, но разликите не са чак толкова големи, че да има значение от практическо естество.А най-добре е турбината да е на АУТО, но това зависи и от класа машина и от софтуера и хардуера за контрола на турбината.Има машини само с три степени - ниския клас има и с 12 степени - високия.
Re: Степен на климатика- КАК...
Публикувано: пет ное 16, 2012 11:26 am
от l_bonev
Нямаш ли ЕКО-режем? Иначе най- икономично е като не го пускаш

Това последното е майтап.
Re: Степен на климатика- КАК...
Публикувано: пет ное 16, 2012 7:57 pm
от roly
Благодаря, разбрах- значи като се прибера от работа- вечер на HIGH,
като ме няма на LOW да пести,
питах и затова че един майстор ми каза че на LOW в студовете се облежда ако е
на под 23 градуса.
Re: Степен на климатика- КАК...
Публикувано: пет ное 16, 2012 8:09 pm
от EDI
Обледеняването на конденза то топлообменника не зависи пряко от степента на работа на турбината а от високото натоварване на машината за по-дълъг период от време.Макар да има значение, защото при ЛОУ по-трудно достига температурата и машината вдига оборотите на компресора.
Re: Степен на климатика- КАК...
Публикувано: съб ное 17, 2012 5:25 pm
от roly
Точно така ми каза и майстора-
на LOW при под -5
са почти всички случаи с обледени климатици
Re: Степен на климатика- КАК...
Публикувано: съб ное 17, 2012 5:30 pm
от EDI
Не е задължително, но е възможно.В този случай машината не може да достигне зададената температура ако е по-висока, и по-бързо си достига условията за дефрост, а по-чести дефрости, по-.голяма вероятност да замръзне тавата и обменника при по-ниския клас машини.При марковите машини това няма значение.
Re: Степен на климатика- КАК...
Публикувано: съб ное 17, 2012 7:03 pm
от todortv
roly написа:Точно така ми каза и майстора-
на LOW при под -5
са почти всички случаи с обледени климатици
Правилно ти е казал. Най-добре на Auto.
На най-ниската степен, освен че в стаята има вероятност да не се достигне зададената
температура и климатика бичи на мах за инверторите, за конвенционалните работоти по-дълго...
Другата причина е, че фреона се връща горещ, т.е. не цялото количество успява да кондензира и
това тормози допълнително машината.
На Auto го оставяш, той си знае работата.
Re: Степен на климатика- КАК...
Публикувано: съб ное 17, 2012 9:37 pm
от fox_vt
На ауто докато си там и докато те няма тва лоу само за лятото става зимата топлото се вдига нагоре и с лоу фан климатика си върти въздуха пред него.Най икономичен е на макс вент като това е и най ефективния режим.Ефективен= на икономичен
