Страница 1 от 1

Проблем с климатик Osaka

Публикувано: ср яну 21, 2015 2:31 pm
от Vectra
Здравейте.
Не знам тук ли е правилното място да задам въпроса си. Ако не е, моля да бъда извинен.
Малко предистория...:
На климатика (12-ка, Осака,конвенционален) миналата година след 6-7 години бачкане му изгоря компресора.
Извиках едни юнаци да го подменят. След има-няма 6 месеца компресора пак сдаде багажа. Извиках ги отново и го подмениха за тяхна сметка.

Проблема:
Дотук добре, но сега климатика не работи нормално. Понякога по 3-4 пъти на ден, понякога нито веднъж, след като влезе в режим дефрост не се възстановява и продължава да духа студено. Налага се да се изключи от контакта (по съвет на техниците... било от токов удар :? ), понякога и два пъти за да се оправи. Проблема няма нищо общо с външната температура. Вчера го направи 4 пъти при външна температура над 10 градуса. Днес ,засега, си бачка както трябва, като температурата е горе-долу същата...
Някакви идеи, какво да им кажа, като се обадя пак. Не искам да ме правят на глупак :x

Re: Проблем с климатик Osaka

Публикувано: ср яну 21, 2015 11:29 pm
от Aleksandars
Изобщо не е трябвало да се захващате с ремонт на подобна машина. Има вероятност четирипътния вентил да засяда, а и дроселиращата система да е запушена.

Re: Проблем с климатик Osaka

Публикувано: чет яну 22, 2015 2:31 pm
от Vectra
Aleksandars написа:
Изобщо не е трябвало да се захващате с ремонт на подобна машина.
Имах такива опасения, ама защо слушам жената :datz: Трябваше да го сменя още първия път като изгоря.
Вече ще ми е обеца на ухото.

Re: Проблем с климатик Osaka

Публикувано: чет яну 22, 2015 7:18 pm
от teon
... :? абе ти принципа не го ли знаеш?...послушай я и направи точно обратното...

Re: Проблем с климатик Osaka

Публикувано: чет фев 05, 2015 12:19 am
от stanetzz
Да не пускам нова тема. Моля за съвет , относно конвенционална Осака- 17-ка или 18-ка, на около 7 години. Компресора не се включва, само се чува някакво бръмчене откъм външното тяло, за 5-10 секунди. След това следва пауза; след няколко минути- наново. През това време вътрешното тяло върти стайния въздух.
Обаждах се във фирмата, която ми го монтира едно време, но изглежда, че ремонтите никак не им представляват интерес. Попрочетох по форумите, че евентуално може да е от пусков кондензатор (надявам се). Някъде около компресора ли да го търся?
Към колегата Вектра- колко ти излезе смяната на компресора?