Страница 1 от 1

Проблем с климатик - охлаждане

Публикувано: ср авг 23, 2023 3:52 pm
от sweazy157
Здравейте, имам климатик LG K12AH Bio. Не е инверторен климатик. До скоро климатика работеше без проблем. Спрях го и след два дена като го пуснах, външното тяло въобще не тръгна външното тяло. Смених стартовия кондензатор като спазих микрофарадите. Пуснах го отново и външното тяло си тръгна, вътре си духа нормално студено - супер, но уви след 10 мин някъде външното тяло спира и вътре само духа като вентилатор. Не охлажда. Забелязах също че стаята се затопля. Свалих температурния датчик (всъщност са два) един тръбен и един за стайна температура мисля че мери, не успях да намеря да го заменя и го сложих отново. След като го сложих - климатика взе да работи като все едно изкаран от завода - падне ли до +-1 температурна разлика от зададена и се включва компресора и климатика си охлажда без проблем. Но след около 10 часа работа отново спря да включва компресора и съответно не охлажда. Въпроса ми е дали е възможно някой от датчиците да са заминали и съответно да дава грешни команди поради които не се пуска външното тяло или да търся проблема някъде другаде. Също така би ми било полезно ако кажете колко кОма трябва да търся за датчиците ? Благодаря.

Re: Проблем с климатик - охлаждане

Публикувано: ср авг 23, 2023 8:51 pm
от Aleksandars
Температурен сензор - 10 kΩ/at 25°С
Тръбен сензор - 5 kΩ/at 25°С

Re: Проблем с климатик - охлаждане

Публикувано: чет авг 24, 2023 9:18 am
от sweazy157
ср авг 23, 2023 8:51 pmAleksandars написа:
Температурен сензор - 10 kΩ/at 25°С
Тръбен сензор - 5 kΩ/at 25°С
Замерих датчика и си показва добри стойности, като при охлаждане или затопляне съответно намаля и увеличава съпротивлението. Та май май отиваме на недостатъчен фреон или компресор който прегрява и изключва след известно време.

Re: Проблем с климатик - охлаждане

Публикувано: нед авг 27, 2023 9:53 am
от moimoimoi
ако няма достатъчно фреон при охлаждане вътрешното тяло се заскрежава и дори с въздуха излизат топчета скреж
по скоро си мисля че проблема може да ти е в лош контакт в някоя връзка или в релето което пуска компресора,на платката на вътрешното тяло е