Страница 1 от 1
Работа с Excel 2007
Публикувано: чет окт 22, 2009 3:20 pm
от drobsa
Здравейте налага ми се да консулидирам( обединявам) колони от таблица на Excel но не мога да го направя с версия 2007. Защо ? Някой може ли да ми обесни как става.
Публикувано: чет окт 22, 2009 3:24 pm
от ArturDent
1. Маркираш клетките.
2. Десен бутон на мишката.
3. Format Cells..
4. Alignment
и слагаш отметка на "Merge cells"
Здравейте
Публикувано: чет окт 22, 2009 3:53 pm
от drobsa
Благоря за отговора но аз не искам да обединява клетки а цели колони в нова обобщена таблица като обединяването не е само по един признак а по няколко признака чрез бутона консулидиране намиращ се в меню данни
Публикувано: чет окт 22, 2009 3:56 pm
от drobsa
ето и готовия файл но това е което трябва да получа а този файл е правена exel 2003
Незнам но не мога да кача нито снимка нити файла във форума??????????
Публикувано: чет окт 22, 2009 4:41 pm
от darken_nz

Нещо като на снимката или не ?
Без да кажеш как искаш да изглежда няма как да ти помогнем !

Публикувано: чет окт 22, 2009 7:01 pm
от mitko414
Клип как се прави.
Между другото, това е първият резултат, върнат от Google при търсене с ключови думи "excel 2007 consolidate columns".
Публикувано: чет окт 22, 2009 7:36 pm
от ArturDent
За всички, които не харесват тия Рибони в MS Office 2007 вземете това
Show Classic Menus and Toolbars on the Ribbon of Microsoft® Office 2007
... и ще си имате всички менюта като в "стария" Excel, Word....
Не ми пишете как да го смъкнете, кракнете, регистирате... оправяйте се.
Аз си вадя хляба от програмиране и съм "малко" чувствителен относно авторските права, върху софтуера.