Страница 1 от 2

Как да сменя водещото колело

Публикувано: съб сеп 19, 2009 12:25 pm
от mitko.r
Интересувам се имали някаква тънкост при смяната на водещо колело на моторен трион.Резачката е Партнер 351.
Предварително благодаря.

Публикувано: съб сеп 19, 2009 4:45 pm
от sian
--Ако не се лъжа трябва да свалиш центробежния съединител а той е с обратна резба.

Публикувано: съб сеп 19, 2009 5:51 pm
от mitko.r
Добре за съединителя,но как да държа контра,понеже ще трябва по-голямо усилие за развиването му, предполагам.

Публикувано: съб сеп 19, 2009 10:06 pm
от trevora
Махаш страничния капак , заедно с ръчната спирачка.В комплекта трябва да имаш ключ за страничните болтове-2 бр.,които са същевременно за обтягане на веригата.Махаш шината и веригата и махаш водещото колело.Сменяш и в обратен ред сглобяваш.Не е сложно нито пък трудно.Когато купуваш водещо колело,както верига и шина внимавай за стъпката.Мисля ,че при този модел е 1/3 3/8 при дължина на шината 35 см.

Публикувано: нед сеп 20, 2009 9:12 am
от mitko.r
Благодаря за съветите,всички тези процедури сям ги изпялнил,включително свален и другия капак от кям динамото,но проблема е как да сахвана контра за да развия гайката преди водещото.

Публикувано: нед сеп 20, 2009 2:58 pm
от trevora
Ти на кое казваш динамо?

Публикувано: нед сеп 20, 2009 4:19 pm
от mitko.r
Не е ли това под капака на въженцето за сапалване.

Публикувано: нед сеп 20, 2009 5:55 pm
от sian
На мястото на свеща се навива ,месингов шестограм по дълък от свеща но със същата резба откъм буталото е хубаво да му се направи тефлонова пета с максималния диаметър.Нали се сещаш че дължината на шестограма трябва да е такава че буталото да опре и да не може да направи оборот.

Публикувано: нед сеп 20, 2009 6:02 pm
от sian
mitko.r написа:
Не е ли това под капака на въженцето за сапалване.
Там е магнета,и запалителната бобина.Ти работи от другата страна.Смени и игления лагер!Той лагерува чашката на съединителя,към коляновия вал.

Публикувано: пон сеп 21, 2009 7:46 pm
от mitko.r
Благодаря,явно ще ходи на майстор.