Страница 1 от 2

Обмазването на веригата

Публикувано: чет дек 09, 2010 8:33 am
от J.D.I.
Имам проблем с обмазването на веригата. Трионът ми е моторен Jonsered на един кубик нарязани дърва е. Предполагам,че е запушен. Какво да направя?

Публикувано: чет дек 09, 2010 8:46 am
от bisplus
Разглобяваш, почистваш, продухваш, зглобяваш, изпробваш и пишеш какъв е резултата. :)

Публикувано: чет дек 09, 2010 8:34 pm
от skrijo
Ако е в гаранция .Занеси го пак там откъдето го взе .

Отговор

Публикувано: пет дек 10, 2010 8:00 am
от J.D.I.
Почистих го първо с четка грубо. Разглобен го почистих с компресор. Духнах в отвора, откойто изтича маслото и от там бликна много масло. Грешка ли беше това? След това я запалих доближих шината до стената, за да видя следите от маслото и ми се стори, че е малко. Как да разбера дали е достатъчно обмазана веригата, има ли начин за проверка? А отколкото до гаранционото обслужване във Варна не ми допадна сервиза. Носих вече триона, защото не подържаше празен ход. Доста чаках за една настройка и проверка, кото го вземах ми казаха, че съм слагал много масло в бензина. Така и немога да разбера колко да слагам, защото кото сложа 1/50 дори 1/40 гасне. Казаха че всичко било на ред, а аз нещо се съмнявам в тях,дори не ми върнаха ключа за настройка и затягане на шината.

Публикувано: съб дек 11, 2010 12:12 pm
от J.D.I.
А за маслото :?:

Re: Обмазването на веригата

Публикувано: пон мар 14, 2011 7:40 pm
от професионал
Не е задължително да хвърля напред масло(въпреки общоприетото схващане),а за проверка можеш да повдигнеш леко веригата,след като е работила и ако на водача отдолу има масло-нямаш проблем.Обърни внимание дали като пуснеш газта веригата спира рязко(липса на смазване) или плавно губи обороти(нямаш грижи). :partyman:

Re: Обмазването на веригата

Публикувано: вт мар 15, 2011 6:35 pm
от maistor-sm
Професионалните модели на Щил и Хускварна имат винт за регулиране на подаването на маслото.Виж на твоята машина дали има такова регулиране.Мисля че и тя трябва да има.Също зависи и от гъстотата на маслото-именно от този винт се настройва по колко масло да хвърля.

Re: Отговор

Публикувано: вт мар 15, 2011 8:06 pm
от sian
J.D.I. написа:
Почистих го първо с четка грубо. Разглобен го почистих с компресор. Духнах в отвора, откойто изтича маслото и от там бликна много масло. Грешка ли беше това? След това я запалих доближих шината до стената, за да видя следите от маслото и ми се стори, че е малко. Как да разбера дали е достатъчно обмазана веригата, има ли начин за проверка? А отколкото до гаранционото обслужване във Варна не ми допадна сервиза. Носих вече триона, защото не подържаше празен ход. Доста чаках за една настройка и проверка, кото го вземах ми казаха, че съм слагал много масло в бензина. Така и немога да разбера колко да слагам, защото кото сложа 1/50 дори 1/40 гасне. Казаха че всичко било на ред, а аз нещо се съмнявам в тях,дори не ми върнаха ключа за настройка и затягане на шината.
Колега нали знаеш че 1/50 значи масло/бензин. Какво масло слагаш на бензина? Опитай с по-рядко масло за веригата.

Re: Обмазването на веригата

Публикувано: вт мар 15, 2011 8:18 pm
от iva6ki
По скоро да си вземе марково да проба на щил има опаковки по 100гр,бензина от по големите бензиностанции по възможност пресен,сместа 1/50 се прави на момента,никога не ползвай стара смес ако си ползвал възможно е да са се получили отлагания тъй като не е изгоряла добре и затова да гасне а за маслото също можеш да пробаш в магазините на щил има 4лв/л специялно за мазане на веригата а за достатъчно ли е мазането както казваш трябва да мята малко на стената и се настройва такаче като свърши бензина да имаш 1/5 или 1/4 от резервоара за масло. Това са съветите които ми дадоха кат вземах мойта щилка

Re: Обмазването на веригата

Публикувано: чет апр 07, 2011 8:22 pm
от kuger
И от мен, между двата улея на дъската /тези, с които се регулира натяга на веригата/ има отвор, който води до улея, по който се води веригата. Провери и него.