Намери вдъхновяващи идеи, практични решения и емоционални дискусии на теми, свързани с дома, строителството и направи си сам https://forum.napravisam.bg/
Ако няма смукач, вероятно праймера да впръсква гориво направо "в колектора", а не в поплавковата камера.
По този начин, ако натискаш повече, ти давиш мотора.
При такава постановка, праймера няма да си покаже кога е напълнил камерата.
Това са само догадки. Не виждам как би запалил студен мотор без да се обогати по някакъв начин сместа.
Браво, Емо!
Докарах ли го от "Теория и практика?! А!!!
Той наистина е давил машината.
Неговият карбуратор не е такъв, но се вижда как е модифициран- маркучето, в горната част, на снимките му, освен маркуча от резервоара към поплавковата камера.
Значи;
- натиска само три пъти- запалва.
- натиска пак толкова- запалва и гасне- натиска още два пъти.
И така, докато заработи нормално, инак ще тренира рамо.
Ама и аз така си го представям. Балончето "духва" смес. Ако прекаля с "духването" давя.
Напомпя ли го три пъти, пали с първо дръпване.
Дразни ме че кося малко, загася, не мога а веднага да дръпна и да запали. Трябва да ида до отпред, да напомпя и така... Моята ли не е читава, така ли са си, не мога да разбера.
пет мар 22, 2024 10:19 amТрифон П.Трифонов написа:
Според мен си е така.
Имам мотофреза, която загряла си иска смукач за да запали. Много рядко пали без.