Страница 1 от 9
Bellini 140E
Публикувано: ср авг 12, 2015 6:48 pm
от TMontana
Здравейте колеги,интересува ме има ли някой мнение за култиватор Bellini 140E ?
Re: Bellini 140E
Публикувано: чет авг 13, 2015 11:45 pm
от TMontana
Брей...явно непознато животно по нашите земи,този мотоблок.

Re: Bellini 140E
Публикувано: пет авг 14, 2015 12:30 am
от koveslav
Луд китаец.Работят,до сега май няма изревали за ремонти.Двигателя си е стандартно разпространено китайче,за бензиновия става въпрос.Ремонтируем е и има части. Трансмисията е слабо разпространена,поразпитай за подробности-налични части на склад,цени и т.н.
Re: Bellini 140E
Публикувано: пет авг 14, 2015 3:56 pm
от TMontana
Благодаря колега...но за него пишат,че е с дизелов двигател!
http://agrabg-ood.mobile.bg/
Двоумя се между двата, този -
http://www.motofrezapb.com/index.php/me ... zel-detail и Белинито...!
Re: Bellini 140E
Публикувано: пет авг 14, 2015 11:11 pm
от koveslav
Точно при този клас машини е малко спорно дали има смисъл двигателя да е дизелов.Първо,това не е тежък клас машина,предназначена за много големи площи и продължителна работа-там печели дизела и ще има икономически ефект.Второто голямо предимство на дизеловия мотор би било при стационарни дейности,като например поливане. При всички останали случаи не си заслужава усложненията,тъй като икономическия ефект ще е....съмнителен,а проблемите ще бъдат повече.
Сподели какви площи ще обработваш и какви операции би трябвало да извършва тази машина,за да обсъдим коя от двете посочени техники ще е по-удачна.По-големия модел се продава и с бензинов двигател,не е задължително да е дизел.
Re: Bellini 140E
Публикувано: съб авг 15, 2015 6:06 am
от iivanov
Предимството на дизела е , че си вади киловатите при по-ниски обороти , но за сметка на това е с по-малък диапазон на такива. И не обича " пържене". При японските тежки мотоблокове този недостатък се решава с бързи и бавни скорости , докато тука най-вероятно имаш само бавни. Кипор (маркови китайци

) , които произвеждат подобен клас машини , на орязаната си скоростна кутия " икономик" точно това правят.
Re: Bellini 140E
Публикувано: съб авг 15, 2015 12:15 pm
от koveslav
На тези белини всички класове са с по две предни и една задна.И на всичкото отгоре,доколкото ми е известно първа и задна не са съседни,т.е. при всяко включване от първа на задна се минава през втора и свободна.Това никак не е добре за скоростите при операции с често реверсиране.
Re: Bellini 140E
Публикувано: съб авг 15, 2015 5:30 pm
от iivanov
koveslav написа:... никак не е добре за скоростите при операции с често реверсиране.
Не е проблем , уверявам те . Знам го , щот невата е с подобно решение , а с редуктора и съм запознат отблизо.

Проблем ще е ,ако сменя скоростите в движение. Като дребна неприятност е само заставането на зъб срещу зъб и тогава трябва да си поиграе със съединителя.
Друго ме притеснява - дали този чукан има разблокировки на полуосите и дали е здраво направен "теглича". Иначе съм за дизела със стартер.
Re: Bellini 140E
Публикувано: съб авг 15, 2015 6:48 pm
от koveslav
iivanov написа:koveslav написа:... никак не е добре за скоростите при операции с често реверсиране.
Не е проблем , уверявам те . Знам го , щот невата е с подобно решение , а с редуктора и съм запознат отблизо.
Проблем ще е ,ако сменя скоростите в движение. Като дребна неприятност е само заставането на зъб срещу зъб и тогава трябва да си поиграе със съединителя.
Друго ме притеснява - дали този чукан има разблокировки на полуосите и дали е здраво направен "теглича". Иначе съм за дизела със стартер.
Това е огромен проблем,ако започнеш да виждаш тези машини амортизирани след броени часове работа-разхлопани фиксатори и самоизключващи предавки.....Невата е с ремъци и при всяко "изтърваване" на ръкохватката спира,докато една такава машина е със феродов съединител и изисква постоянно превключване поне до неутрална...Всяка уважаваща себе си марка и конструкция,слага или реверс(устройство,променящо посоката на движение,без промяна на избраната предавка)или проектира съседство на първа и задна скорост...
Re: Bellini 140E
Публикувано: съб авг 15, 2015 9:41 pm
от iivanov
Не виждам логиката ти относно скоростите.

Какъв е проблема ? Ами ако използвам повече втора?
Между другото , при този тип скорости има неутрална между всяка.
За да се разбиват фиксаторите , проблема е или в тях , или в задфрезовото устройство.
