Страница 1 от 1
избор на мотофреза
Публикувано: ср яну 24, 2018 1:09 pm
от peycho
Здравейте ,след много четене из форума се колебая между фрезите на гардения и вики петров ,за гардения има писано много ,но за петров не намирам никаква информация.Моля ако някой който притежава такава фреза да изкаже мнение за нея .Благодаря предварително.
Re: избор на мотофреза
Публикувано: ср яну 24, 2018 5:02 pm
от iivanov
Дядото имаше такава , с предна и задна скорост . Казвам имаше , щото остиска 2 - 3 сезона . Сега е паметник . Жив китаец с претенции за българо-италиански произход .
Re: избор на мотофреза
Публикувано: чет яну 25, 2018 11:33 am
от kuger
Аз имам "Марго" на Петров. От най-елементарните /предна,задна, с верижен редуктор/. Купувана деветдесетте години на миналия век. Фрезовам и тегля автомобилно ремарке с нея. Мотор Субару. Нищо особено, но си работи.
Re: избор на мотофреза
Публикувано: пет яну 26, 2018 3:58 pm
от peycho
благодаря за отговорите ,но да попитам фрезите фортеко 90 р може ли да им се прикачва ремарке .
Re: избор на мотофреза
Публикувано: пет яну 26, 2018 7:49 pm
от kuger
Моята по конструкция е почти като Фортеко. Приспособлението за ремарке си правих сам. Към ремаркето си имах втори теглич, който малко видоизмених. Ремаркето е с изнесен назад мост, което много ми помага фрезата да не буксува. Самата фреза е доста лека.
Re: избор на мотофреза
Публикувано: вт яну 30, 2018 7:57 am
от iivanov
На малките фрезички често им трябва доработка , за да се закачи ремарке . Китайката на дядото и се усилва шасито , като се прибави и " теглич " . Като искаш да теглиш ремарке с фреза , огледай се за френските Пуберт - имат яко шаси и фабричен теглич .
Re: избор на мотофреза
Публикувано: нед май 06, 2018 6:05 am
от sian
iivanov написа:Дядото имаше такава , с предна и задна скорост . Казвам имаше , щото остиска 2 - 3 сезона . Сега е паметник . Жив китаец с претенции за българо-италиански произход .
Каква е повредата.
Re: избор на мотофреза
Публикувано: нед май 06, 2018 6:24 am
от iivanov
Първо редуктора замина - смени го . Задната , нещо с ролките даде фира - докрая той се правеше на задна

. Накрая и двигателя се сдуха , и тогава окончателно я за@ба .