Страница 1 от 1

Възможно ли е от семерингите на коляновия вал на моторен тример да не могат да се регулират оборотите?

Публикувано: пон юни 08, 2020 6:20 pm
от Vankata56
:tonqe:

Re: Възможно ли е от семерингите на коляновия вал на моторен тример да не могат да се регулират оборотите?

Публикувано: пон юни 08, 2020 7:24 pm
от gnt69
Можи. Вземаш спрей за запалване и му духваш на семеринга като работи и гледаш ко става. Ако дига обороти си за семериги нови, ако си държи същите обороти си за карбуратор.

Re: Възможно ли е от семерингите на коляновия вал на моторен тример да не могат да се регулират оборотите?

Публикувано: пон юни 08, 2020 10:18 pm
от Трифон П.Трифонов
Записвам са за темата.
Такъв пост винаги ма е Очудвал, ма дойде ред и аз да го ползвам.
Перфектно зададен въпрос, с подробно описание на симптомите. Супер!

Re: Възможно ли е от семерингите на коляновия вал на моторен тример да не могат да се регулират оборотите?

Публикувано: пон юни 08, 2020 10:49 pm
от kuger
пон юни 08, 2020 10:18 pmТрифон П.Трифонов написа:
Записвам са за темата.
Такъв пост винаги ма е Очудвал, ма дойде ред и аз да го ползвам.
Перфектно зададен въпрос, с подробно описание на симптомите. Супер!
Няма какво да се чудиш, припомни си принципа на работа на двутактовия мотор и ще ти стане ясно.
Ако семерингите на КВ са сдали багажа става следното - смуче въздух от вън, издухва горивна смес навън. В двата случая се нарушава работата на мотора, та до невъзможност за работа.
Има и още една подробност, за да работи карбуратора правилно е нужна пулсация, която се взема от под буталото. При издухани семеринги това е трудна работа.

Re: Възможно ли е от семерингите на коляновия вал на моторен тример да не могат да се регулират оборотите?

Публикувано: вт юни 09, 2020 6:48 am
от Трифон П.Трифонов
пон юни 08, 2020 10:49 pmkuger написа:
пон юни 08, 2020 10:18 pmТрифон П.Трифонов написа:
Записвам са за темата.
Такъв пост винаги ма е Очудвал, ма дойде ред и аз да го ползвам.
Перфектно зададен въпрос, с подробно описание на симптомите. Супер!
Няма какво да се чудиш, припомни си принципа на работа на двутактовия мотор и ще ти стане ясно.
Ако семерингите на КВ са сдали багажа става следното - смуче въздух от вън, издухва горивна смес навън. В двата случая се нарушава работата на мотора, та до невъзможност за работа.
Има и още една подробност, за да работи карбуратора правилно е нужна пулсация, която се взема от под буталото. При издухани семеринги това е трудна работа.
Благодаря от името на питащия, морски!
Под такъв пост имах в предвид "Записвам се за темата", т.е. моят.
Имам една леко пипната резачка, която работи перфектно и която подобно на тримерчето не може да ѝ се настрои сместа съвсем точно. Трябва да разпломбирам иглата, че да мога да обедня леко. Понеже не е болка за умиране, та съм я оставил така- няма опасно от изсушаване, не страда и мощността. Баш кат резачка, холан. Ако може и огън да искара, ехеееее!
Сега разбираш ли, как отиват нещата към настройка на сместа, а не на регулиране на оборотите.
Питащият можеше да напише някоя дума около емотикона. Може пък и да не разбирам нещо във въпроса.
Марка и модел на тримера, евентуално и на карбуратора, пали, не пали, работи малко па гасне, бичи ама само на високи......Е такива работи.