Страница 1 от 1

Идея за секция в офиса ?

Публикувано: ср юни 24, 2009 1:16 pm
от phoenix
Здравейте,
искам да попитам за някаква идея за секция.
Става дума за офиса ми, размерите са 2,5 височина и 3,5 дължина. В тази секция трябва да си прибера всички архивни документи на фирмата, както и всичките вжедневно ползвани документи. Мисля си, че размера на рафтовете като височина, трябва да е на височината на една стандартна папка, като най-долните да са с вратички, за да не събират прахоляк.
Очаквам някакви красиви и раздвижени идеи, въпреки че е офис.

Публикувано: чет юни 25, 2009 2:09 pm
от mim
как ще те оставим, ще има секция афкорс :-D

Публикувано: чет юни 25, 2009 6:16 pm
от sasooooooooo
Пусни смимки като го направиш :wink:

Публикувано: ср юли 08, 2009 1:07 am
от zmeios
Сасо, признах те!

Обаче едно нещо си забравил на тоя първия проект: трябва да има специално оградена област, където под едно стъкло, добре осветена, да се сложи подробна site map - "къде какво има в тая секция". И да се означат шкафовете по някаква координатна система. Та като пита човека секретарката "къде е архива от 2007", да може да каже "на еф 17" :P :P

Публикувано: ср юли 08, 2009 6:45 am
от sasooooooooo
Ааа нищо не съм забравил. Нали и за секретарката трябва да има работа? :? Че и покрай кризата не им остана много какво да работят...