Страница 1 от 2

ИМПУЛСНО-РЕАКТИВНИ ОТОПЛИТЕЛИ И ДВИГАТЕЛИ

Публикувано: пет фев 03, 2012 6:17 pm
от tgv
Ето един алтернативен начин за загряване на вода:
http://www.youtube.com/watch?v=ekFSnIC-yCc
http://www.youtube.com/watch?v=j9y0gN8cOCo
А ето и двигателите
http://www.youtube.com/watch?v=qwuDkOB9 ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=IJqkHJ2zWPY

Re: ИМПУЛСНО-РЕАКТИВНИ ОТОПЛИТЕЛИ И ДВИГАТЕЛИ

Публикувано: пет фев 03, 2012 6:43 pm
от pavkatay
Това са пулсиращи въздушно реактивни двигатели.Не съм се сещал за тях откакто съм ги учил преди 20-ина години. Не са се наложили заради по-високото ниво на вибрации , но конструкцията е проста и евтина.
Такива двигатели са имали онези немски снаряди V-1 и V-2.

Re: ИМПУЛСНО-РЕАКТИВНИ ОТОПЛИТЕЛИ И ДВИГАТЕЛИ

Публикувано: пет фев 03, 2012 6:58 pm
от MrMurdjo
Само V1, V2 са били с течно горивни ракетни.
В интернет и по Дискавъри съм виждал доста модели на реактивни самолети с такива двигатели.

Re: ИМПУЛСНО-РЕАКТИВНИ ОТОПЛИТЕЛИ И ДВИГАТЕЛИ

Публикувано: пет фев 03, 2012 9:46 pm
от pavkatay
MrMurdjo написа:
Само V1, V2 са били с течно горивни ракетни...
А другите с какво са? И какво е 'течно горивни ракетни'?
А по отношение на образованието ми отпреди 20-ина години то не е от интернет и 'Дискавъри'. И не съм твърдял, че НЯМА летателни апарати с такива двигатели а, че не са се наложили по ред причини. :)

Re: ИМПУЛСНО-РЕАКТИВНИ ОТОПЛИТЕЛИ И ДВИГАТЕЛИ

Публикувано: пет фев 03, 2012 10:02 pm
от MrMurdjo
Напушил си се нещо ... :-D

Re: ИМПУЛСНО-РЕАКТИВНИ ОТОПЛИТЕЛИ И ДВИГАТЕЛИ

Публикувано: съб фев 04, 2012 1:54 am
от tgv
От много време съм останал с впечатлението, че Фау1 е първата крилата ракета.
Обединяващото м/у всички сиситеми, е реактивната тяга. Вие като Хора учили този занаят, трябва да го знаете по добре от Мен! Жалко за лаиците!!!
Тук идеята е КОГЕНЕРАЦИЯТА, под условието НАПРАВИ САМ.
Щом ще пушим........... :weedman: :weedman: :weedman:

Re: ИМПУЛСНО-РЕАКТИВНИ ОТОПЛИТЕЛИ И ДВИГАТЕЛИ

Публикувано: съб фев 04, 2012 2:43 pm
от MrMurdjo
Действително Фау 1 е първата крилата ракета. Неуправляема. Изстрелвана е от естакада, по-която я ускорява твърдогоривен (барутен) ускорител, за да може да заработи ПУВРД.
А ракетните двигатели се отличават по това, че не се нуждаят от атмосферния кислород за окисляване на горивото.
Но понеже колегата реагира с някаква нервозност в думите, предположих, че е е прекалил с пушенето. От аватара му :)

Re: ИМПУЛСНО-РЕАКТИВНИ ОТОПЛИТЕЛИ И ДВИГАТЕЛИ

Публикувано: съб фев 04, 2012 7:09 pm
от pavkatay
Чак нерви - едва ли :) .По- скоро реагирах на неточностите и източниците на информация(уважавам и интернет и Дискавъри, но повече вярвам на това, което съм учил за изпити :) ).
Относно пушенето- наистина допреди 7-8 години пушех като това хлапе (60-100 цигари/ден), но вече не го правя.
А една от причините да не се наложат масово тези двигатели(както и правотоковите ВРД) е именно това изискване за някаква минимална скорост за да се включи този двигател.Т.е. необходим е един двигател, които да задвижи летателния апарат до определен момент, когато се включва ПуВРД или ПВРД.На клипчето тази първоначална скорост я имитираха с компресора.
Освен това при тези двигатели отсъствието на горивна автоматика ги лишава от каквато и да е икономичност.Горивото буквално се излива в горивната камера.
Предимство е липсата на ротор и лопатъчни машини(компресор и турбина), което елиминира ограниченията по обороти и температура при турбината и така може да се увеличи в пъти скоростта на полета в сравнение с турбовалните реактивни двигатели.Имам някакъв спомен за скорост превишаваща 15 пъти скоростта на звука от самолет Х-15 :? ,ама данните ми са доста старички.
пп Не съм сигурен, че спиртниците от първите два клипа имат повече общо с ВРД отколкото с бумтяща печка(на отработено масло например :) ) .Приликата е в звука. Липсва реактивна струя.Звука е по-скоро от липста на постъпващ пресен въздух в горивната камера и последователни загасвания и възпламенявания на спирта.

Re: ИМПУЛСНО-РЕАКТИВНИ ОТОПЛИТЕЛИ И ДВИГАТЕЛИ

Публикувано: съб фев 04, 2012 10:29 pm
от MrMurdjo
Охо, тук виждам някой, който наистина ги е учил нещата. =D>
Горното, за пушенето, беше закачка и предполагам, схваната е правилно. :wink:

Дискавъри и нет-а ги посочих, като източник, където съм виждал относително миниатюрни действащи ПуВРД, монтирани на модели. Най-прясно ми е на един Avro Vulcan, който си беше бая големичък, дори и като модел.
Моите познания са стари и любителски - авиацията ми е първата, така да се каже, любов. Несбъдната.

Re: ИМПУЛСНО-РЕАКТИВНИ ОТОПЛИТЕЛИ И ДВИГАТЕЛИ

Публикувано: ср фев 08, 2012 11:51 pm
от tgv
Мурджо,
Разбрахме че от Дискъвъри, някак си не можеш да продължиш идеята! Ще се извиниш ли, или ще дообогатиш Темата?
Все пак доста време стоиш, като ФронтМен без да се притесняваш!

The SPAM is Allweys right!