Който си го може, си го може...

Благодаря на
MamaMy и на
Трифон П.Трифонов че ме "възпалиха" да науча нови и интересни неща.
Като например че тоя мотор е имал няколко основни предимства - много по-безшумен,
по-евтин за производство,
нямал е проблемите на тогавашните прегарящи клапани (стандартни, кръгли),
нямал е проблем с отлагането на нагар и се е очаквало да има по-дълъг живот - надхвърлящ ... 10 000 километра.
Нооо... химиците виждат сметката на тоя мотор - подобряват бензина и му повишават октановото число.
Последния автомобил с такъв мотор излиза от конвейера през 1940-та година... Преди 85 години.
Относно разхода на масло и влиянието му върху подземния живот на запалителните свещи...
Ето. Шест цилиндъра, шест резервни свещи и трябва редовно да се попълва запаса в ЗИП-а.
P.S. Кефя се как качвам снимки на външен хост и те по някое време ще изчезнат.
Оня ден изтрих доста мегабайти снимки от тези дето съм качил.
И пак съм стигнал лимита...

Тук стана тотално порно, след "мъдра" намеса...