Страница 1 от 1
Обортомер
Публикувано: нед дек 14, 2008 2:11 pm
от gtg1977
Здравейте!Имам нов въпрос.Къде трябва да е вързан обортомера на Опел Астра 1.7tdi с исузо двигател.Един приятел си е купил такава кола,но обортомера му не работи.

Публикувано: нед дек 14, 2008 2:12 pm
от LZ
При дизелите сиганлът обикновенно се взима от алтернатора
Публикувано: нед дек 14, 2008 2:20 pm
от gtg1977
Да но от къде по точно.Има ли някаква букса или нещо по-особено при връзването.
Публикувано: нед дек 14, 2008 2:28 pm
от LZ
Не знам за конкретната кола, но трябва да има изход и той обикновенно мисля че беше от центъра на звездата на изправителя. Трябва обаче да се потърсиинформация колко импулса дава на един оборот на коляновия вал.
Потърси в google: diesel engine tachometer
Публикувано: нед дек 14, 2008 2:28 pm
от Time2Burn
Апашите, които са му регулирали километража от 330 000 на 105 000 Км най - вероятно не са щракнали добре буксата на самия километраж - под арматурното табло.
Публикувано: нед дек 14, 2008 2:36 pm
от gtg1977
Да но малкия и големия километраж работят.Ако не е щракната добре буксата няма ли и те да спрат.

Публикувано: нед дек 14, 2008 2:39 pm
от LZ
Еми проверете, не го отписвайте толкова бързо вградения. Може да се окаже дребен проблем
Публикувано: нед дек 14, 2008 2:42 pm
от gtg1977
Отивам да видя какво ще направя и след това ще пиша какво е станало.
Публикувано: нед дек 14, 2008 2:47 pm
от Time2Burn
аз като сменях радиатора на парното, и нали се сваля таблото, после като съм закачал и не съм щракнал добре и датчиците и индикаторите ми работеха, но показваха невярна информация. Температурата отиваше в 120°, но всъщност всичко си беше наред, после забелязах че и количеството на бензина е грешно... размърдах и щракнах пак буксата и сичко си се оправи.
Публикувано: нед дек 14, 2008 5:25 pm
от gtg1977
Така,отворих таблото,буксата си беше добре,поразмърдах я,но обортомера пак не тръгна.