Страница 1 от 2
Перфорирани дискове
Публикувано: вт дек 16, 2008 10:54 pm
от maxuel82
Знае ли някой как се перфорират(дупчат)спирачните дискове?Ходих при стругари и ми казаха че трябвало фреза с делителен апарат ама ще си струва скъпо та си мисля дали неможе да се направи шаблон да се наложи върху диска и да се разпробие??? Ама как да се направи шаблона???

Ето за това говоря

Публикувано: вт дек 16, 2008 11:00 pm
от Теди
Сори за въпроса, но защо се дупчат?

Публикувано: ср дек 17, 2008 12:07 am
от Master_Kenobi
Теди написа:Сори за въпроса, но защо се дупчат? 
Най-вероятно за охлаждане.
Ама се чудя за кво да дупчиш дикс, дето производителят е пресметнал и решил, че дупки му не трябват?!
Да чакаме ли поредния ненормалник разплюкан като фототапет върху крайпътно дърво... примерно.

Публикувано: ср дек 17, 2008 12:10 am
от crez
Теди написа:Сори за въпроса, но защо се дупчат? 
Май за по добро охлаждане, но си е и опасно. Ако са сметнати да са с дупки добре ама ако не са и ги надупчиш, какво става тогава?
Публикувано: ср дек 17, 2008 1:57 am
от srceko74
теди написа:Сори за въпроса, но защо се дупчат?
заштото ние в БГ-то сме по големи акъли от производителите!

Публикувано: ср дек 17, 2008 8:19 am
от miroslav_kn
купи си направо надупчени и ги смени, щот другото е опасно дет си го намислил
Публикувано: ср дек 17, 2008 12:00 pm
от nikireh
Шанса при това разпробиване да избяга баланса на диска е доста голям, така че не виждам смисъл в заниманието. Колегата по горе правилно е казал - купуваш си перфорирани дискове и всичко е ок. В крайна сметка сигурността на пътя е най важна.
Публикувано: ср дек 17, 2008 12:56 pm
от Johny
http://www.audiemotion.org/forum/viewto ... =27&t=2438
http://www.chasti.info/detail.php?id=1844
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 461f109409
http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=19294
И въобще, ако се научиш да работиш с така наречената "търсачка", можеш да си спестиш въпросите.
Извода, който се налга е: че такива дискове са необходими при спортните автомобили най-вече, при спортно каране и че са доста скъпи.
Само за гъзария не си струва. И без това не се виждат, освен ако не си с лети джанти. И никога не прави съмнителни подобрения "на крак", защото както вече казаха колгите, последиците могат да бъдат трагични.
Публикувано: ср дек 17, 2008 4:28 pm
от Харалампи
nikireh написа:Шанса при това разпробиване да избяга баланса на диска е доста голям, така че не виждам смисъл в заниманието. Колегата по горе правилно е казал - купуваш си перфорирани дискове и всичко е ок. В крайна сметка сигурността на пътя е най важна.
И аз съм на същото мнение. И най-малката неточност ще наруши баланса и ще трябва да купуваш нови.
Публикувано: ср дек 17, 2008 6:22 pm
от sek.1
Повечето дискове са от темперован чугун има и стоманени при чугунените след разпробиване на око вероятноста да се спукат някъде между дупките е много голяма.