Страница 1 от 1

Проблем със зареждането на акумолатора

Публикувано: чет мар 05, 2009 9:52 pm
от ichoni
Започна да мига лампичката за зареждане на акумолатора, някой знае ли какъв е проблема. Става дума за РЕНО-19. Моля за вашият съвет

Публикувано: чет мар 05, 2009 10:36 pm
от tysonlkr
Системата за зареждане на акумулатора при автомобила попринцип се състои от две основни части динамо и реле-регулатор. Най вероятно при теб проблем ти прави динамото :roll:
Възможните причини може да са: хлабав ремък (да се получава приплъзване); износени четки; някаде лоша връзка и т.н. :?

Публикувано: чет мар 05, 2009 11:57 pm
от Johny
И аз съм са динамо.

Публикувано: пет мар 06, 2009 10:46 am
от 25th Hour
Лампата свети когато недозарежда, но и когато презарежда. При мен имаше 17,5 волта напрежение от алтернатора, което е фатално. И при двата случая се гледа по ред / в случая се кара от ефтино към по- скъпо/
1. Провери си масата на алтернатора- Възможно е да е изгнил или скъсан кабела, стотинки....
2. Четките аз мисля че сам можеш да си ги смениш, но всеки си има дарба и повечето ходят на майстор.
3. Пробил диоден блок- според модела е или вътре или отзад на алтернатора. така или иначе отваряш пак се сменят четките
4. Пробила намотка- сменя се алтернатора- тока си ходи където си иска вкл. и по корпуса на алтернатора.
5. Лагер на алтернатора- може да е един или повече- пиша го така защото ти си с рено, но друг може да е с друга кола.
От него трудно ще презарежда или недозарежда, но се открива лесно сменя се не толкова трудно и не струва майка си и баща си.

Ако е хлабав ремъка или влагата приплъзва не го коментирам, защото се оправя лесно, но аз се съмнявам че е от това.

Публикувано: пет мар 06, 2009 1:41 pm
от ichoni
Благодаря за помоща, веднага ще се поразровя.Аз също се съмнявах в четките, искам и друго да уточня, лампата не мига постоянно, например сутрин мига, а вечер не. :shock:

Публикувано: пет мар 06, 2009 2:12 pm
от 25th Hour
Провери си замасяването на алтернатора. Не знам при Рено как е, но или има дебел кабел с обувка за маса или се ползва самото тяло и релсата на обтегача. Във втория случай не може да е от нея. После подред както съм описал горе. АКо имаш мултицет провери с него. Диодната плочка не би трябвало да позволява зареждане над 14,2 волта при форсиране на мотора и вкл. консуматори /парно, фарове.../ Ако зарежда повече от това значи е тя.

Ако не е нито един от тия симптоми може би са четките...

Публикувано: съб мар 07, 2009 12:24 pm
от staho
На повечето динама четките са направо на реле регулатора захванати(запоени) Ако са ти износени четките отиваш в най близкия магазин взимаш само две четки запояваш ги на мястото на старите и си готов.

Публикувано: нед мар 08, 2009 7:57 pm
от vidrata
Повечето съвети са безполезни според мен.90 % съм сигурен ,че ако пуснеш един кабел директно от акумулатора към динамото (+) ще се реши проблема.На 19 -ките не може да смениш само четки, абе може ама е доста трудно.Успех.

Публикувано: пон мар 09, 2009 12:57 am
от 25th Hour
И ако алтернатора презарежда дали ще си изпържи цялото бушонно табло и всичко напред, което е ?

Публикувано: пон мар 09, 2009 11:10 am
от staho
Възможно е да изгори всеки един консуматор ако презарежда зависи какво напрежение ще вдигне