Страница 1 от 2
Цени за ремонт
Публикувано: пон апр 13, 2009 12:19 pm
от panalov
Предстои ми да сменям двата предни лагера и двата амортисьора
Също така ще сменям всички гарнитури по двигателя защото ще се шлайфа главата ,че хвърля масло на поразия.Смяна на масло и филтър.
Та въпроса ми е:
Колко долу-горе ще ми струва само труда ?
П.п. Опел астра 1.7Д 92год.
Публикувано: пон апр 13, 2009 1:11 pm
от n_a
Автомонтьорският труд отдавна е на час. А цената на час зависи от няколко фактора.
Публикувано: пон апр 13, 2009 1:58 pm
от 25th Hour
На час е по "специализираните"сервизи. Иначе там където предлолагам че човека си прави колата не е на час.
П.С. 200-250 лева без чаркалаците. Според мен може и по малко да се плати, но пък ако е майстор по малко е съмнително.
За амотртисьор е около 20 лева на парче. Толкова ти слагам и за лагер ориентировъчно. 100 лева сваляне качване на глава. Може и по- малко, но си е до майстор. 20 лева е контролно минаване. Не знам вече какво е положението по главата.. там очаквай изненада. Масло филтри са някакви дребни пари ама да кажем и там 10- 15 лева...
Амотата са 60-70 лева парче обикновенни някакви. Лагерите 30 лева поне на страна. Гарнитурите са 40 лева глава. 10 лева капак клапани, 15 лева картер. Вече семеринги и.т.н. ако излезе не знам..
Публикувано: пон апр 13, 2009 2:05 pm
от n_a
Тъй. Ама това дето го пишеш пак си е на час. Както и да е. най-малкото цена зависи от КЪДЕ по дяволите е майсторът. София е едно, у село Долно Нанагорно е друго.
Аз за толкоз много работа предпочитам по-голям и оборудван сервиз. Там ми е по-на сметка.
Публикувано: пон апр 13, 2009 3:17 pm
от 25th Hour
Не е на час. Това са ориентировъчни цени за парче. ВЕрвай ми

).
Да не влизаме в спор в който всеки е прав, но оборудван сервиз не означава задължително добър сервиз, Добър сервиз не означава, че всички са майстори там а понеже се правят коли винаги може нещо да се издъни.
И друго- астрата е толкова просто направен автомобил, че всякакъв сервиз различен от обикновен е неоправдан финансово.
П.С. нищо против колата ти колега. Даже е предимство.
Публикувано: пон апр 13, 2009 4:20 pm
от n_a
Разбира се, че простата кола е предимство. Затуй си пазя ескортчето.
Като разтикам малко работа, ще се поразговоря на тема малки и големи сервизи и майстори обещавам.

Публикувано: пон апр 13, 2009 11:51 pm
от $64EN
panalov написа:Предстои ми да сменям двата предни лагера и двата амортисьора
Също така ще сменям всички гарнитури по двигателя защото ще се шлайфа главата ,че хвърля масло на поразия.Смяна на масло и филтър.
Та въпроса ми е:
Колко долу-горе ще ми струва само труда ?
П.п. Опел астра 1.7Д 92год.
колега и аз съм със същия орел

не мога да ти кажа колко ще струва ремонта , но мога да ти препоръчам къде да си го направиш . сервиза го видях от опел форума и е специализиран за опели , доста познати съм завел не само с опелчета и няма до сега недоволни. момчетата са много съвестни , работят качествено , и не взимат скъпо .преглеждат ти колата от всякъде и ти казват кое в какво състояние е . препоръчвам ти ги .аз само там ходя . напоследък дори не съм ходил

само за смяна на масло и филтри . колата забрави какво е да ходи на майстори

.
тук има повече инфо
http://www.opelclub-bg.com/forum/index. ... topic=9453
ако искате ще ви пратя и телефона на Бижо
успех
Публикувано: ср апр 15, 2009 10:06 am
от panalov
Колата е готова .
200лв труд +300 лв. части=500лв. съм назад

Публикувано: ср апр 15, 2009 11:15 am
от $64EN
panalov написа:Колата е готова .
200лв труд +300 лв. части=500лв. съм назад 
по-скоро ще вървиш напред

всепак е твойта кола
свърза ли се с момчетата?
Публикувано: пет апр 17, 2009 10:40 am
от panalov
$64EN написа:panalov написа:Колата е готова .
200лв труд +300 лв. части=500лв. съм назад 
по-скоро ще вървиш напред

всепак е твойта кола
свърза ли се с момчетата?[/quote
Много са далече от Родопите

.
Но ми помогнаха с инфо