Страница 1 от 3

Проблеми с тоци или ...?

Публикувано: съб юли 18, 2009 5:56 pm
от evgor
Миналата седмица има проблеми с акумулатора,но след като го заредих всичко се оправи.Вчера обаче пак отказа,заредих го отново,ама нищо.Та проблема е следния.Като врътна ключа,таблото си светва,чистачки,фарове,мигачи,всичко си работи.Обаче като се опитам да запаля,тока изчезва някъде и даже не успява да завърти стартера.От какво може да е,да не е окъсило някъде и как може да се провери дали става оттечка по кабелите?Някакви други идеи какво се случва?

Публикувано: съб юли 18, 2009 6:46 pm
от velsi
Трябва да свалиш стартера и да му почистиш контактната система. Това е бобината, която е отгоре върху мотора на стартера и дърпа бендикса. Вътре има една дебела, медна пластина, която нагаря с времето и прави този проблем.

Публикувано: съб юли 18, 2009 6:51 pm
от тонито
за смяна са четките и втулките на стартера
провери масата към двигателя дали е здрава!

Публикувано: съб юли 18, 2009 6:55 pm
от leonardo_vd
Подай + от акомулатора директно към стартера и ако не завърти значи е от него. След това пиши. :wink:

Публикувано: съб юли 18, 2009 7:24 pm
от lenko71
Не бързай да сваляш стартера. Измери първо напрежението на заредения акумулатор. След като пробваш да стартираш лампите на таблото продължават ли да светят по-същия начин или ...? Ако напрежението на акумулатора след пробата е под 12V значи е загинал(акумулатора)

Публикувано: съб юли 18, 2009 8:55 pm
от stefan_gb
Не е от стартера, както описва питащия след опит да запали му пропада напрежението. Възможни причини са проблемен акомулатор, разреден акомулатор, окислени акомулаторни накраиници и обувки, хлабава маса кум купето или от купето кум ДВГ, некачествена връзка в клема 30

Публикувано: съб юли 18, 2009 10:19 pm
от Deo-x
Зареди ли акумулатора с дестилирана вода,може да е спаднала под нивата им/да се долива/ и да подава слабо тоците и на колко е години акумулатора.Ампера на акумулатора колко ти е 55 или 65 ли,за да съответва според мощноста на колата ти.

Re: Проблеми с тоци или ...?

Публикувано: нед юли 19, 2009 8:52 pm
от 25th Hour
evgor написа:
Миналата седмица има проблеми с акумулатора,но след като го заредих всичко се оправи.Вчера обаче пак отказа,заредих го отново,ама нищо.Та проблема е следния.Като врътна ключа,таблото си светва,чистачки,фарове,мигачи,всичко си работи.Обаче като се опитам да запаля,тока изчезва някъде и даже не успява да завърти стартера.От какво може да е,да не е окъсило някъде и как може да се провери дали става оттечка по кабелите?Някакви други идеи какво се случва?
Розетката зад партона на ключа в конзолата на волана. Има един плъзгач,който се износва. Всички тоци си ги има всичко свети и.т.н. но няма ток след бобината.

И един съвет- казвайте какви коли карате защото така е направо смешно да се гадае. Вклютичелно и аз.

Замерването става много лесно и се тръгва от най еФтино към най-скъпо. А стартер и алтернатор не са най ефтини за проверка....

Провери си това което ти казах-розетка или клеморед зад патрона на стартерния ключ.

Публикувано: нед юли 19, 2009 10:00 pm
от tassel
Според мен проблема е в акумулатора. Най-вероятно му е паднал ампеража. Вземи от някъде друг и пробвай с него.

Публикувано: нед юли 19, 2009 10:56 pm
от Deo-x
Би трябвало да е от акумулатора,при мен така се случи преди.Завъртям стартера,лапмпите си бачкат,ама не ще да пали беше спаднало напрежението 10-12,така показваше стрелката на таблото,електрониката си е ок.При бутане става паленето,на мяста не.Рекох си,айде нов акумулатор "искър" ще ми писна стария.И досега няма проблем с "искър-а".Вземи от познат батерията му и пробвай.Ако не става,на електро сервиз.