Страница 1 от 2
бензинопровод (маркуч)
Публикувано: вт авг 11, 2009 9:41 am
от null
Вчера на моторетката ми се спука марчкуча след бензиновата помпа. Инжекция е и там си има налягане. За да се прибера намерих едно парче (срязах го де) от нов маркуч от пропанова горелка. Държи на налягане и на него си пише GAS. За сега става, но искам да питам дали трябва в най-скоро време да го сменя. Защото е на много гадно място ...
Публикувано: вт авг 11, 2009 11:37 am
от parvev
по добре го смени според мен,сложи си за бензин
Публикувано: вт авг 11, 2009 11:42 am
от n_a
За газ са за голямо налягане, а бензиновите са маслоустойчиви. Смени го.
Да ползвам темата ти. На колата е за смяна тръбата от резервоара към двг.
Бе скъпа ли е пущината? Монтьорът що не я смени като я видя??
Публикувано: вт авг 11, 2009 11:53 am
от parvev
n_a написа:
Монтьорът що не я смени като я видя??
а ти казали му да го смени
Публикувано: вт авг 11, 2009 12:12 pm
от n_a
Не е тъй, щото отидох за смяна на масло и "да поогледнат.." Та накрая "... сменихме накладки, крушки...бля-бля и имай предвид, че тръбичката за горивото ми се струва,ч е скоро ще замине"
Та питам аз, как да го имам предвид??
Публикувано: вт авг 11, 2009 10:15 pm
от parvev
мога да ти дам съвет върни се при монтьора си бля бля питай го колко ще те обръсне и тва е.ААААААААА тука у форума требе да се потрудиш да снимаш какво искаш да ти се смени,колко струва горивопровода,колко труд пък и монтьора може да е искал да.....ама ти ...май днес почиваш
На колата е за смяна тръбата от резервоара към двг.
Публикувано: вт авг 11, 2009 10:23 pm
от n_a
Благодаря

Публикувано: ср авг 12, 2009 9:04 am
от todor_velikov
сложи си медна тръба ,по-скъпа е но поне няма да ти ръждясва като обикновените стоманени,върти ми се нещо от порядъка на 14-15 лв метъра
Публикувано: чет авг 13, 2009 4:12 pm
от n_a
А, това инфо ми трябваше.
Публикувано: чет авг 13, 2009 6:52 pm
от докера
Към колегага null - маркуча трябва да е БЕНЗИНОустойчив

- тези , устойчиви на мин.масла не устискват дълго , защото в бензина има доста агресивни добавки
Към n_a - уточни какъв е типът горивна система на автомобила - карбуратор , моно или пълен инжекцион

, защото има значение за това каква да е магистралната тръбичка на горивопровода .Наистина е по-добре да сложиш медна със същия външен диаметър като оригиналната , но за моно и пълната инжекция трябва да е малко по дебелостенна , за да издържа от 3 на горе атм. налягане в системата
