Страница 1 от 2

водна помпа ремонт

Публикувано: чет яну 14, 2010 11:36 am
от konak4iev
здравеите имам едно бусче фиат дукато 1,9d вече 3 година ми служи много вярно другите части му са евтини горе долу ама ся пркапа водната помпа искат ми 180 лева за наи евтината и 50 пари за смяната ще съм ви много благодарен ако някои знае маистор от пловдив или района които може да я ремонтира или някои да каже чалъм как се прави тово ако изобщо може

Публикувано: чет яну 14, 2010 10:58 pm
от 25th Hour
Само нова помпа иначе ще страдаш много. ВЕрвай ми....

Публикувано: чет яну 14, 2010 11:24 pm
от housedoktor
Смени помпата,защото аз от прегряване смених двигателя на микробуса

Публикувано: вт яну 26, 2010 8:49 am
от konak4iev
благодаря за съветите смених помпата с нова обаче сега като работи на ниски обороти парното духа студено когато подам газ някъде към 2000 оборота почва да духа топло монтиора почна да ми разпрява че е запушено радиаторчето за п-то или да сменя термостата моля отново за акъл щтото не ми е ясно как преди ремонта имаше п-но а ся няма

Публикувано: вт яну 26, 2010 9:15 am
от lenko71
Мисля че не е добре обезвъздушена системата.

ПП: Не съм специалист!

Публикувано: вт яну 26, 2010 9:32 am
от konak4iev
и аз така си мисля а знаеш ли как да го обезвъздуша над казанчето има една тръбичка развъртях я 2-3 пъти текна антифриз обаче пак същото дали има някъкъв чалъм или да вадя шубата и ушанката

Публикувано: вт яну 26, 2010 10:18 am
от 25th Hour
Принципно е по ефтино да се смени термостата а и винаги е от полза. Пък ако не е от него поне знаеш че е наред.

Какво показва стрелката за температурата. Мотора загрява ли добре, върти ли антифриза през големия гръг.топли ли са маркучите.

Ако е запушен много радиатора на парното единия маркуч който влиза в таблото няма да е достатъчно топъл...

Когато пуснеш парното в кабината на различните степени изтива ли като е на макс или дори на първа степен няма парно...

Публикувано: вт яну 26, 2010 11:21 am
от konak4iev
помпата я сменихщото прокапа температурата е малко под 90 а големия радиатор е топъл топло идва само когато се вдигнат оборотите без значение от степените минал съм около 150 км след ремонта а за маркучите на парното не се бях сетил да проверя след ремонта му долях около 3л антифриз може ли в радиатора на пар-то да е станала тапа

Публикувано: вт яну 26, 2010 12:08 pm
от 25th Hour
Може да има малко въздух, но не ми се вярва. Може да е запушен обаче с боклуци и да не циркулира водата като хората. Това е неприятно. Най ефтино / но не знам достъпа до маркучите е да разкачиш 2та маркуча които влизат в купето и да пробваш да продухаш с вода под налягане. Сега обаче е ужасно времето и не знам дали можеш...

Според мен термостата ти е блокирал в отворено положение защото температура под 90 градуса е малко ниска, което значи / според мен/ че не затваря и не може да кипне добре чайника... принципно дизелите работят на по висока температура а 90 градуса е крайно недостатъчно....

Коя година е буса?

Е да ама сега проверих в Аутодата и повечето модели на Дукато дават рермостата да отваря на 78 градуса а напълно отворен да е на 82 градуса...


Бахти работата...

Публикувано: вт яну 26, 2010 12:17 pm
от konak4iev
добреде що преди да сменя помпата имаше парно можеби като е изтичал а-за е дръпнал боклуци и е задръстил нещо апъ то нали знаеш закона на мърфи като е най студено тогава ша ти се прецака парното нека да отпусне малко ще го разчанча и благодаря че се занимаваш с мойте дертове ама съм като болен когато нешто ми е развалено буса е 1992 ако откача маркучите на парното и го надуя с компресор дали ще се продуха или да свалям радиаторчето