Страница 1 от 3

Антифриза замръзна!!!!!!!!

Публикувано: ср яну 27, 2010 8:04 pm
от housedoktor
Преди една нощ ми замръзна антифриза на микробуса .Според производителя би трябвало да издържи при тази концентрация -35 ...Аз дори завиших с една туба концентрацията.Някъкъв немски беше,че и от скъпите.Проверих във фризера и бе ОК.Ама сега ще очаквам проблеми.А радиатора ми е на няколко месеца и съвсем нов...Ужас :shock:

Публикувано: ср яну 27, 2010 8:24 pm
от Чаро
Как разбра? Пали ли буса?

Публикувано: ср яну 27, 2010 8:34 pm
от piron45
Колега, опитай да се увериш до колко е замръзнал антифриза.Сложи на 4-та и опитай да размърдаш буса напред назад / вероятно с помощник / и гледай ремъците и шайбите дали се движат заедно. Ако се движат и най вече водната помпа значи положението не е толкова трагично. Развърти двигателя на стартер и запали. Остави го да поработи 3-4 мин и го загаси .Изчакай 5 мин. и повтори упражнението. Така постепенно докато се загрее мотора и се разтопи постепенно антифриза. Като започне да се върти нормално в системата спирай и го източи и си налей нов.
Ако при пробата ремъка буксува на шайбата на помпата значи положението е кофти и най добрият начин е да потърсиш топъл гараж и там да изчакаш да се позатопли мотора и разтопи антифриза. Не го оставяй много дълго време замръзнал за да не започне да избиват тапите но блока или да стане нещо по лошо.
Успех.

Публикувано: ср яну 27, 2010 8:37 pm
от Чаро
piron45 написа:
Колега, опитай да се увериш до колко е замръзнал антифриза.Сложи на 4-та и опитай да размърдаш буса напред назад / вероятно с помощник / и гледай ремъците и шайбите дали се движат заедно. Ако се движат и най вече водната помпа значи положението не е толкова трагично. Развърти двигателя на стартер и запали. Остави го да поработи 3-4 мин и го загаси .Изчакай 5 мин. и повтори упражнението. Така постепенно докато се загрее мотора и се разтопи постепенно антифриза. Като започне да се върти нормално в системата спирай и го източи и си налей нов.
Ако при пробата ремъка буксува на шайбата на помпата значи положението е кофти и най добрият начин е да потърсиш топъл гараж и там да изчакаш да се позатопли мотора и разтопи антифриза. Не го оставяй много дълго време замръзнал за да не започне да избиват тапите но блока или да стане нещо по лошо.
Успех.
:2thumbs:
Това е!

Публикувано: ср яну 27, 2010 8:42 pm
от housedoktor
Разбрах,защото държа в бурканче проба от системата до него.Аз не мисля за мотора ,за радиатора се опасявам.Тези дни ще го препаля .До -20 не замръзва Всяка нощ е под наблюдение .То вече е късно за намеса-каквото е станало станало.Антифриза е менте явно.

Публикувано: ср яну 27, 2010 9:00 pm
от илко илиев
антифриза става на каша и не замръзва както водата.а както пише колегата във фризера не е замръзнал-фризера е на минус 20гр.значи не е замръзнал както водата . спокойно да пали както пише колегата горе.и ще се оправи

Публикувано: ср яну 27, 2010 9:06 pm
от housedoktor
То4но замръзна ,когато обърна буркана си стои на дъното.Ще снимам тубата за да знаете какъв да не купувате

Публикувано: ср яну 27, 2010 9:20 pm
от naskov
Трябва си уредче за мерене на концентрация. Откакто купих антифриз с етикет за -40*, а при измерването показа, че е за -10 винаги меря концентрацията.

Публикувано: ср яну 27, 2010 9:32 pm
от housedoktor
И уред имам,но не му вярвам ,досега фризера вършеше работа.Интересно ,че другите коли си бяха ОК,но те са с друг антифриз

Публикувано: ср яну 27, 2010 9:32 pm
от rendo
Докторе - стъпвай на сигурно и недей си прави опити знаеш че тая игра с колите винаги се играе с пари.

Срещал съм се с този проблем и бе решен така - тъй като нямахме възможност да закараме колата на топло - махнахме радиатора - след което на негово място сложихме маркуч и колата я закачихме към изходите на парното на друга кола т.е. парно <-> парно и зачакхме след около половин час нещата се оправиха - слава богу без последствия - но после сменяш всичкия антифриз и все пак по добре антифриз от колкото водна помпа или блок :razz: